בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | יחצ''נים | הכר את היחצ''ן - עוזי ג'ורג'

הכר את היחצ''ן - עוזי ג'ורג'

הכר את היחצ''ן - עוזי ג'ורג'

מי אתה?

עוזי ג'ורג', בן 35 מפתח תקווה, איש תקשורת ומפיק יוצר ב"פריים תקשורת" משרד לייצוג, ניהול ויחסי ציבור של אומנים בתחום המוסיקה והטלוויזיה. בנוסף אני במאי יוצר בחברת "ג'ורג' פרזנט" המוכרת יותר כ- GP.

כיצד הגעת לתחום היח"צ?

בדיעבד כבר מגיל צעיר מאוד הייתה לי משיכה בלתי מוסברת לתחום המוסיקה והקולנוע. כנער הפקתי את מופעי בית הספר, הקמתי ושידרתי בתחנת רדיו בבית הספר בו למדתי. בהמשך התחלתי לכתוב ולהלחין ואף יצאתי למסע להפקת פרויקט מוסיקלי אישי ועצמאי אך כתבתי גם לאחרים כמו יואב יצחק ומושיק עפיה. אני חייב להודות שתמיד משכה אותי העבודה מאחורי הקלעים, לגרום לדברים לקרות. לתעשייה הגעתי בגיל 24 כשהקמתי לייבל וחברת הפקות בשנת 2004. הפקנו וגילינו את "הזולה ממברס" הרכב היפ הופ צעיר שהצליח מאוד באותה תקופה. הפקנו אלבום מצליח בשם "התיקון הכללי" עם אומנים מהשורה הראשונה. במשך הזמן האהבה לקולנוע ומוסיקה התמזגה לעולם הקליפים וצילום המופעים שם הפרתי את הרעב ליצירה ועשייה של מאות קליפים והפקת מופעים בארץ ובחו"ל.  לפני 4 שנים אחרי שצברתי ידע רב וקשרים רבים הקמתי את צוות "פריים תקשורת" 360 פמליה של אנשי מקצוע שעושים עבודת קודש בעולם המדיה כל אחד בתחומו. בעבודת צוות אנחנו מלווים וסוללים דרך מתוך אידיאולוגיה של "ריצה למרחקים ארוכים" וכאתגר אנחנו מאמצים אומנים מוכשרים בתחילת דרכם.

אילו זמרים/הרכבים אתה מייצג כעת?

בעולם המוסיקה אנחנו מנהלים את הקמפיינים של עדן גבריאל, רוני סילבר, אבישי רוזן,  ארז אלגרבלי, עדן שאבי, מועצת השירה היהודית, חן גואטה, מאיר אלפי, דניאל חן, רועי מאנה, עידן חיים, והיד עוד נטויה.

מהם רגעי השיא שחווית עם אמניך?

אצלנו בכל יום כובשים שיא חדש! זה חלק מהאתגר והסיפוק. היכולת לזהות הצלחה עוד לפני שהיא קוראת זה סיפוק אדיר. כחלק מתוך היזמות של "פריים תקשורת" כש"הפרויקט של רביבו" היה בתחילת דרכו אנחנו זיהנו שהם הולכים להיות הדבר הבא.. והחתמנו אותם ל-2 מופעי ענק בהאנגר 11 מה שהיה נראה לתעשייה בהתחלה תמוה הפך להצלחה מסחררת ומכרנו 5000 כרטיסים בפחות מחודש ימים. בהחלט רגע מרגש.

שיא מעניין נוסף הוא חיבור אישי של "פריים" לעמותת "אורות של אמת" שעסוקה כבר 12 שנה בלהציל ילדים חולי סרטן. "אורות" שאימצנו ואימצה אותנו לניהול מערך ההסברה, יחסי הציבור והפקה נותנת לצוות "פריים" בכל יום מחדש להבין ששום דבר אינו מובן מאליו וזאת זכות גדולה.

במה מתבטא התפקיד שלך בעת הוצאת שיר לרדיו?

ב-DNA של פריים תקשורת זה ללוות את האומן, היצירה והמפיק לאורך כל הדרך. אך כשמגיע אומן עם יצירה למערכת שלנו אנחנו נתאים את הקמפיין לשיר ונעטוף את יציאת הסינגל בכל נקודות הציון החשובות על מנת שיגיע לאוזניים החשובות בדרך. שם בעצם המלחמה שלנו כמשרד יחסי ציבור לייצר את הבאז ועניין באומן וביצירה כאחד כך שכל שדרן, עורך מוסיקה, מבקר מוסיקה, עיתונאי וכל איש מדיה בתעשייה ידע על יצאתה של היצירה חדשה על ידי האומן.

האם יחצ"ן מלווה את האמן לאורך כל השנה או רק לפרקים – לפני שיר חדש/הופעה מסוימת?

ליווי של אומן או פרויקט מאוד תלויים באופן והמסלול שסוכמו מראש עם צוות האומן. מתוך אמונה והבנת השוק אנחנו מאמינים בשת"פ לתקופה ממושכת וריצה למרחקים ארוכים מתוך עקביות והתמדה. כי יש חשיבות עצומה לדרך בין הוצאת השירים ושימור האומן כמותג בתודעה.

טיפ לסיום – מה אתה ממליץ לאומן צעיר בתחילת דרכו?

בשלב ראשון לעשות מוסיקה ולשים דגש על בחירת השירים אותם אתה בוחר להפיק ולבצע, כי בסופו של דבר מוצר טוב נועד להצליח. משם לבחור את הצוות המקצועי והנכון לך, שילווה יתמוך וימנף את הפרויקט. הרבה סבלנות ועבודה קשה, חשוב לזכור שהתמדה מביאה לתוצאה. וכשם שמחשבה בוראת מציאות חשוב להמשיך לחלום לאורך כל הדרך ולתת למזל להגיע. בהצלחה!

ליצירת קשר עפ עוזי ג'ורג' –  uzigeorge@gmail.com ,052-3370705

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה