בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | כללי | עפ''י סקר טלאול: 88% מאנשי המדיה בחרו בלינקטון כמערכת ההפצה האפקטיבית בישראל!

עפ''י סקר טלאול: 88% מאנשי המדיה בחרו בלינקטון כמערכת ההפצה האפקטיבית בישראל!

עפ''י סקר טלאול: 88% מאנשי המדיה בחרו בלינקטון כמערכת ההפצה האפקטיבית בישראל!

עם למעלה מ70% מהפצת התוכן המוזיקלי בישראל ואלפי כניסות יומיות של אנשי תעשיית המוזיקה לקטלוג דרך האתר והאפליקציה, נבחרה מערכת לינקטון לנוחה והרלוונטית ביותר לשימוש בקרב כל אנשי המדיה בישראל.

בשנים האחרונות איבד המושג סינגל את משמעותו הפיזית, מאחר וכל התוכן המוזיקלי בארץ נשלח לערוצי המדיה בפורמט דיגיטלי.

העיקרון הבסיסי של הפצת התוכן המוזיקלי הוא כזה: אומן / חברת תקליטים מעבירים שיר, קליפ, הודעה לתקשורת, קרדיטים וכל תוכן יחצ"ני היכול לקדם את השיר ולעניין את המדיה. נבנית פלטפורמה המכילה את כל התוכן הנ"ל ובתיאום עם האומן נשלחת לכל אנשי המדיה ביחד. המערכות מאפשרות לאומן לעקוב ולראות באילו נקודות נחשפו לשיר החדש שלו והורידו את השיר לתקליטיה. אנשי המדיה מקבלים את כל המידע שהם זקוקים לו, בין אם הם אנשי רדיו / טלוויזיה / אינטרנט / עיתונות כתובה ויכולים להשמיע את השיר ולקדם אותו בכל דרך שיראו לנכון.

המעבר מהעותקים הפיזיים היה בגדר מהפיכה של ממש:

  • נחסך כסף רב לאומנים
  • אנשי יחסי הציבור מקבלים בזמן אמת מידע על תפוצת השיר החדש אותו הם מקדמים
  • אנשי המדיה מקבלים קטלוג ענק של כל הלינקטונים שנשלחו אליהם ולא צריכים לבזבז זמן יקר על דיסקים שיש לעדכן בתקליטיות
  • כולם מקבלים את כל המידע יחד
  • אמנים מגיעים ליעדים שלא הכירו ומקבלים הזדמנויות חדשות
  • חשיבה ירוקה- חסכון אדיר במשאבי נייר ופלסטיק

לאור הצלחת השיטה והפיכתה למדיום המוביל ולמעשה היחיד להעברת תוכן מוזיקלי לתקשורת המקומית, מופצים בדרך זו גם אלבומים שלמים, E.P, רמיקסים, קליפים, הזמנות להופעות ולפרויקטים מיוחדים. פלטפורמות אלו הפכו למעשה הזירה בה הכל קורה בתעשיית המוזיקה המקומית.

קיימות ארבע חברות העוסקות בתחום הפצת מוזיקה למדיה בארץ:  לינקטון, סינגלנט, פטיפון ופליילינק.

כחמש שנים עברו מאז תחילת המהפך העצום הזה בתעשיית המוזיקה. על מנת לבחון את מצב השוק, ערכה חברת טלאול סקר טלפוני בקרב 746 אנשי מדיה (עורכים מוזיקליים, שדרנים, תקליטנים, כתבי טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות כתובה, חברות המספקות תוכן מוזיקלי לקניונים ומרחבים ציבוריים).

תוצאות הסקר מעידות כי 88% מהמשיבים בחרו את לינקטון כשירות הטוב ביותר לעומת 12% לכל שאר המתחרים.

78

מעט רקע על חברת לינקטון ועל המוצר:

חברת לינקטון קיימת 5 שנים ובמהלך 2013 הפיצה כ70% מהתוכן המוזיקלי בארץ (ישראלי ובינ"ל).

המערכת מאפשרת לאיש המדיה לקבל כל לינקטון חדש שיוצא ישירות לתיבת המייל שלו – להאזין לשיר, להוריד אותו במגוון פורמטים, לצפות בקליפ, בתמונות, הודעה לעיתונות וכל תוכן נוסף שהאומן בחר להציג. האומנים המתחברים למערכת מקבלים עדכונים און-ליין אודות החשיפה שקיבל הלינקטון שלהם בתקשורת.

שלושה אלמנטים ייחודיים הקיימים בלינקטון:

  • אתר לינקטון הוא היחיד שמאפשר חיפוש תוכן לפי סגנון מוזיקלי – באמצעות מערכת LINKME הנגישה מתוך הקטלוג שלנו.
  • לינקטון היא היחידה מבין חברות ההפצה שפיתחה אפליקציה ייחודית עבור השירות – דבר המגדיל את החשיפה והנגישות של אנשי המדיה לשירים החדשים ולקטלוג לינקטון.
  • חברת לינקטון השיקה לאחרונה את רדיומטר – מערכת המנטרת את כל ערוצי המדיה הישראלים ומאפשרת לאומן לעקוב אחר כל השמעה של יצירותיו ברחבי המדיה הישראלית.

מושיקו שטרן, רדיוס 100fm: "כמשתמש סדרתי במדיה דיגיטלית הן בתכניתי ברדיוס 100fm והן כתקליטן בחתונות, היוותה לינקטון מרגע השקתה פתרון נפלא עבורי למעבר חלק מתרבות הפלסטיק הארכאית לעולם המוזיקה הדיגיטלי. כמי שנחשף לסינגלים בכמויות מטורפות, לינקטון מאפשרת לי ולחבריי למקצוע נגישות וזמינות, יכולת להאזין כמעט לכל סינגל. עם השקת האפליקציה אני אף משתמש בה בנסיעותיי הרבות וחוסך זמן רב בחדרי העריכה.
אני רואה את השינויים , הרמה הגרפית הגבוהה והמוקפדת וזמינות צוות לינקטון כאחד המרכיבים החשובים להצלחת המיזם. מאחל המשך הצלחה!"

רותי מרום, מנהלת משרד יחסי הציבור מרום& פרל: "לינקטון חוללו שינוי עצום בנגישות למוסיקה וחשיפתה ברבים וגם את דרך התנהלות תעשיית המוסיקה בכל הנוגע לתהליך הטכני מאחורי הקלעים. השינוי שהם חוללו בתעשיית המוזיקה חוסך לאמנים כסף רב ומאפשר רמה גבוהה של מוצרים. אני עובדת עם לינקטון מראשית ימי החברה ונוכחת לדעת כל פעם מחדש עד כמה הם מקפידים לגלות עירנות בכל הנוגע לחידושים טכנולוגים/ ויזואלים שהם מייצרים. הכל על מנת לתת מענה מדויק ומתאים לכל לקוח, לכל פרוייקט, לכל איש מדיה ולכל מציאות חדשה. עבודה עם לינקטון מבטיחה הפצה רחבה למדיה הישראלית ועבודה מול גוף אמין שיעשה הרבה כדי שהלקוח יהיה תמיד מרוצה."

קובי שמעוני (סאבלימינל), תאקט רקורדס: "אני מכיר את פעילות חברת לינקטון הן כאמן והן כחברת תקליטים המשתמשת בשירותי החברה עבור אמניה. חברת לינקטון מספקת פיתרון אסתטי, פרקטי, מודרני ובעיקר יעיל ונוח לתקשורת שבין האמן לשדרן. המוסיקה מגיעה היישר למייל האישי של השדרן ובלחיצת כפתור אחת עוברת למחשב השידור. יש פה חיסכון בהוצאות ובכמויות אדירות של אנרגיה, פלסטיק וניירות.
והכי חשוב, זה יוצר תקשורת מהירה וישירה לאמנים- בין אם ותיקים או בתחילת דרכם, עם הרדיו וכתבי התרבות. במשך שנים היה לייבל תאקט מפיץ את המוזיקה של אמניו בכוחות עצמו, והיום אנו נהנים משרות מקצועי, אמין ומהיר בזכות חברת לינקטון."

אבי גואטה, מנהל אומנים: "בעבר היה תהליך הפצת סינגל יקר וארוך.  בזכות חברת לינקטון הכל מתרחש בזמן קצר, בעלויות נמוכות וברמה מקצועית חסרת תקדים עבור תעשיית המוזיקה."

אבי מאור, מנהל המחלקה הבינלאומית בחברת הליקון: "מערכת לינקטון סייעה לנו בהצלחה רבה במעבר להפצה דיגיטלית של המוסיקה שלנו ובכך הצלחנו להגיע לקהלים רחבים יותר, במלאות לכם חמש שנות פעילות, המחלקה הבינלאומית של הליקון מברכת אתכם על שיתוף הפעולה הפורה והמוצלח. הרבה הצלחה בהמשך הדרך".

מזמינים גם אתכם להצטרף אלינו!

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה