בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | החבר'ה הטובים | האזינו לפסקול שהכינה לכם רויטל נחמני במסגרת החבר'ה הטובים של לינקטון.

האזינו לפסקול שהכינה לכם רויטל נחמני במסגרת החבר'ה הטובים של לינקטון.

האזינו לפסקול שהכינה לכם רויטל נחמני במסגרת החבר'ה הטובים של לינקטון.

חבר'ה הטובים של לינקטון: פרויקט בו אנשי מפתח בתעשיית המוזיקה הישראלית משתפים אתכם בלינקטונים שהכי עשו להם את זה בשנה החולפת. מדי שבוע ביום חמישי יעלה פלייליסט לערוץ היוטיוב ולבלוג של לינקטון.

והפעם: בעריכת רויטל נחמני: "המפגש שלי עם לינקטון החל בינואר 2017 כשיצא סינגל הבכורה שלי, "בקצה הדרך". מדהים איך מוזיקה חדשה מגיעה היום לתחנות בלחיצת כפתור. כבר הפצנו 3 סינגלים בסה"כ דרך לינקטון ובינתיים עובדים על הלהיט הבא. מעבר לברור מאליו שזאת ההפצה הדיגיטלית, הצוות של לינקטון זוכה לשמוע את השירים שלי לפני שהם משגרים אותם לכל התחנות ויודעים לפרגן ולחזק את העשייה צוות מדהים .
אני עושה דרך עצמאית ומורכבת. כותבת ומלחינה עד השעות הקטנות של הלילה. המוזיקה זורמת לי בדם ומלווה אותי בכל מקום.
ומלבד הפסקול שלי שמלווה אותי, לפעמים כיף לעצור בצד ולשמוע כשרון של אמנים אחרים. אני גאה להציג רשימה קצרה של שירים שעשו לי טוב השנה ומקווה שהם יעשו טוב גם לכם".

להאזנה לפלייליסט הלינקטונים המלא של רויטל נחמני

1. רויטל נחמני – מאמו
השיר הראשון ברשימה הוא שיר שלי, שיר שמלווה אותי כמה חודשים טובים. בין אם ביצירה, ממשיך בצילום הקליפ שהוציא ממני משהו חדש ונגמר בתגובות חמות שמלוות אותי בכל מקום. הרבה אנשים שהכירו אותי בפעם הראשונה דרך הקליפ כבר קוראים לי "מאמו", זה מצחיק מצד אחד ומצד שני כ"כ מחמם את הלב שאנשים התחברו למשהו שהוא כולו שלי ושעבדתי עליו כ"כ קשה.

2. זהבה בן ועידן רייכל – אהבה כזו
כל פעם שיוצא לרייכל סינגל חדש אני רצה לבדוק על מה מדובר. הוא יודע לגעת באנשים עם טקסטים שנכנסים ללב. לפעמים לא צריך הרבה מילים, בית קצר ופזמון חוזר שנתפסים באוזן ולא ממהרים לעזוב. החיבור עם זהבה מוציא משהו כיפי ורגוע. מסוג שיתופי הפעולה שאתה שואל את עצמה, איך הם לא חברו יחד קודם.

3. אייל גולן – יפה לך להיות מאושרת
השילוב של הקול הנוגע וההגשה המקצועית של אייל עם המילים המדויקות של אבי אוחיון הולידו להיט. אני חושבת שאייל מכניס כאן טוויסט ומביא לנו שיר שאפשר לשמוע שוב ושוב בלופים. הבלוז פוגש את המזרחית בנקודה הכי לוהטת. מדובר בשיר מרגיע ומלטף שכיף להקשיב לו.

4. משה פרץ – קרמלה
מסוג השירים שאתה מעכל בשמיעה הראשונה ובשמיעה השניה מבין שמדובר בלהיט מטורף. שיר קליל וקליט שעושה שמח, גורם לך לזוז ולרקוד. משה פרץ יודע לעשות שמח ואני מתחברת לשירים שלו כבר המון שנים. אלוף!

5. דנה אינטרנשיונל – רותי
לא ממש צפוי שאבחר בשיר הזה, אבל משהו בו כ"כ קליל וכיפי, לא מתנצל, הומוריסטי, שיר פופ מעולה שהגיע לאוזני דרך חברים שכ"כ חיכו לשיר חדש של דנה. שיר מדבק. אין כאן ניסיון להתאים לרוח התקופה אלא דבקות בקו מוזיקלי שמאפיין את דנה. אני אוהבת את האמת שלה בבחירת החומרים.

6. שרית חדד – אבא גדול
כל פעם ששרית מוציאה דיסק חדש אני מחפשת את הבלדות שלה ואבא גדול היא בלדה שישר נוגעת בך. שילוב מקסים של מילים ולחן שהופכים ליצירה מוסיקלית שתצעד עם שרית עוד זמן רב. יודעת לרגש אותי ומעוררת השראה, איך גם אחרי מעל 20 דיסקים, כל שיר פוגע בול.

7. דודו אהרון וליאור נרקיס
הייתה לנו שנה של דואטים, ועם שלל הדואטים הגיעו שלל ביקורות. לדעתי המבחן האמיתי של שיר הוא לא מה כותבים עליו למחרת אלא מה הוא עושה בשטח. כמובן שאני בעד ביקורת בייחוד כשהיא בונה, אבל לדעתי השיר הזה ספג המון ביקורות צוננות בזמן שבשטח הוא הפך ללהיט. אני אהבתי. שיר מרים במיוחד שלא פסח אף מועדון ובמה.

8. נסרין קדרי – באתי להחזיר לך
לנסרין יש מבערים שאין עוד כמותם במוזיקה הישראלית ובסצנה הים תיכונית. כשהיא פותחת את הגרון בכל הכוח זה תמיד מרגש. השילוב של מוזיקה מזרחית והמבטא מהבית מכניסים קסם ומייצרים להיט. שיתוף הפעולה עם חגי אוזן שכבר צועד איתה זמן רב מוכיח עצמו כל פעם מחדש.

9. מירי מסיקה – תשים תשים
מסיקה היא מבחינתי דוגמה למישהי שכבשה כל פסגה והיא גם מעידה זאת על עצמה. זמרת שבכל יציאת סינגל חדש שלה אני מיד רצה להאזין. מרגישים שהשנה היא מנסה קצת דברים חדשים והאמת שזה עובד לה מעולה.

10. דקלה – מסקרה שחורה
דקלה היא פשוט כשרון מתפרץ. לא רק שהיא כבר שנתיים מספקת להיטים ללא הפסקה, היא גם עומדת מאחוריהם וזה משהו שאני מאד מתחברת אליו. השירים הכי יפים הם שירים שאתה חלק מהיצירה שלהם. דקלה כותבת, מלחינה, מעבדת, ושרה מדהים. איכויות של סטאר. גם הקליפ שיצא לשיר מרשים ביותר. אני בטוחה שעוד נקבל ממנה עשרות להיטים בשנים הקרובות.

11. סטטיק ובן-אל תבורי – זהב
באמת צריך לפרט אחרי עשרות מיליוני צפיות? הצמד הזה לוהט! הם מרעננים בכל שיר מחדש, כיף לפרגן להם. השירים שלהם נתפסים בכל הגילאים, החל מילדודס ועד המבוגרים. כל קליפ שלהם בצבע. קל!

12. אניה בוקשטיין ועופר ניסים – רוקדת
אניה היא עוד אחת מאותן בודדות בתעשייה שלנו שכל דבר שהיא נוגעת בו הופך לזהב. אם זה משחק, דוגמנות או שירה. הבחורה הזאת סופר מוכשרת. השילוב בין הקול של אניה וההפקה המוזיקלית המטורפת של עופר ניסים הוא פשוט מכונת להיטים. כל תחנת רדיו חיבקה את השיר הזה ובצדק. הם עלו על נוסחה מנצחת. להיט מסיבות שהוא גם להיט רדיו.

13. מאור אדרי – אותה מנגינה
אדרי פתח את 2017 עם השיר ההורס הזה. אני אוהבת מאד שזמרים יודעים לשלב בין שירים מרגשים ובין שירים קלילים שפשוט מבקשים לעשות כיף. קצב קליט ועיבוד מעולה. שמחה לפרגן לשיר הזה – שאגב יצא באותו השבוע שיצא סינגל הבכורה שלי, "בקצה הדרך"

14. אגם בוחבוט – עושה לי טוב
אגם היא פשוט פצצת מתיקות וכישרון שפרצה לחיינו וניכר שגם בגילה הצעיר היא יודעת לעשות בחירות מעולות שמשרתות אותה בצורה הכי טובה. לא רק זה, מדובר בזמרת צנועה שלא מספקת כותרות מפוקפקות בתקשורת. נטו מוזיקה, נטו מקצוענות. לא נפרגן? נפרגן בהחלט!

15. עומר אדם – מביט מהצד
ממה שהספקתי לקרוא, כשעומר הוציא את הדיסק החדש, גם הוא קיבל ביקורות צוננות מהתקשורת אבל בשטח מדובר בלהיט. יש בעומר משהו שלא מפחד מלחנים שהם לא מזרחיים מובהקים ועם הקול העבה והמיוחד שלו הוא מייצר להיטים וסוחף אחריו קהל נאמן. אני אוהבת אמנים שמותחים את הגבולות שלהם ומנסים דברים חדשים. כיף לגעת בדברים שעוד לא עשית ואם זה בסופו של דבר באמת מייצר להיט, מדובר בסיפוק כפול. שאפו.

 

 

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה