בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | החבר'ה הטובים | החבר'ה הטובים של לינקטון - אפרת קרסנר בוחרת את הלינקטונים האהובים

החבר'ה הטובים של לינקטון - אפרת קרסנר בוחרת את הלינקטונים האהובים

החבר'ה הטובים של לינקטון - אפרת קרסנר בוחרת את הלינקטונים האהובים

החבר'ה הטובים של לינקטון: פרויקט בו אנשי מפתח בתעשיית המוזיקה הישראלית משתפים אתכם בלינקטונים שהכי עשו להם את זה בשנה החולפת.
אפשר לראות את הפלייליסט בערוץ היוטיוב ובבלוג של לינקטון.

הפעם בחבר'ה הטובים : אפרת קרסנר, אפרת קרסנר, אשת תקשורת הפעילה בתחומי הדיגיטל, העיתונות הכתובה והרדיו מגיל צעיר מאוד.
עורכת סושיאל ב"ישראל היום" ופעילה באתר יוטיוב מיום הקמתו ב-2006. מאז מייצרת פלייליסטים מוזיקליים שונים שזכו לעשרות אלפי צפיות.
כותבת בנושאי אקטואליה, תרבות, יהדות ולייף סטייל, ולאחרונה אף פרסמה כתבת תחקיר על חדירת התרבות הפופולרית למגזר הדתי לאומי במגזין "נשים".

"מוזיקה היא טעם החיים. אני מתחילה איתה את היום כשאני ממתינה בתחנת האוטובוס עם הפלייליסט שהרכבתי לעצמי בטלפון הנייד, ומסיימת איתה כשהיא מנגנת לי ברקע על מסך הטלוויזיה או המחשב כשאני בדרך לישון. לא יודעת מה הייתי עושה בלי הפסקול הזה שמלווה אותי למשך כל חיי. בעיניי, אהבה היא יותר מסתם מוצר שמשווק לנו שירים טובים – היא הרגש הכי גדול שמניע בעולם תהליכים. כמה פעמים שמעתם על זמר, זמרת או להקה שכתבו שיר על בני הזוג שלהם, על האהבה הכי גדולה של חייהם, ועל האקס או האקסית שחרטו בהם שריטה קשה? אני גאה ונרגשת לבחור עבורכם את הפלייליסט הזה לכבוד יום האהבה. בשביל להביא לכם את רשימת השירים הטובה והעדכנית ביותר נעזרתי בלינקטון, שמבצעים מדי יום ביומו עבודת שטח מעולה באתר ובשירות ההפצה שלהם. שנזכה לשנה מלאת אהבה ולינקטונים חדשים ומרגשים. חג שמח!"

להאזנה בפלייליסט הלינקטונים המלא של אפרת קרסנר

1. ואם תבואי אליי- עידן רייכל
אמן ומוזיקאי מדהים. את השיר הזה אני אוהבת במיוחד, ובכלל אין כמעט שירים שרייכל מוציא שאי אפשר להתחבר אליהם. הוא רומנטי ומרגש, ונטחן כמעט בכל פלייליסט ותחנת רדיו אפשרית (ולטובה כמובן!). בכל פעם שאני מאזינה לשיר הזה, אני לא יכולה שלא לשים את הציניות בצד, ולהפסיק כל דבר שאני עושה באותו הרגע. אם אני בדיוק עומדת לצאת מהאוטו, לא אסגור את הדלת עד שהשיר יסתיים.

2. (Charlie Puth – Done For Me (feat. Kehlani
צ'ארלי פות' הוא מוזיקאי אמריקני צעיר ומוכשר, ששיריו הפכו ללהיטים בשנתיים האחרונות. הצלקת שלו בגבתו הימנית, די מוסיפה לתדמית האמן המיוסר. הלחן של השיר הזה (בביצוע של צ'ארלי והזמרת קלני) זורק אותי למוזיקה של שנות ה-80, וגם התפאורה וסט הצילומים לקליפ די מזכירים את התקופה. לדעתי הוא אחד האמנים הצעירים והמצליחים של ימינו, ואני מאוד אשמח שאחד ממפיקי ההופעות הגדולים יצליחו להביא אותו להופעה בישראל.

3. רוני דלומי ודודי בר דוד – my love
למי שלא יודע, ההשראה לשיר הנפלא הזה הוא סיפור אהבתם וחתונתם של העיתונאית הערבייה לוסי אהריש והשחקן היהודי צחי הלוי. השניים שמרו על אהבתם בסוד עד ערב החתונה. עיתונאים וכתבי רכילות שידעו על כך גם כן – לא פרסמו את זה. דלומי ובר דוד שואלים אותנו בשיר הזה – לאן הגענו? ולמה זה כזה משנה לנו שהם אוהבים אחד את השני? מדוע אסור להם לבטא את אהבתם בפומבי? לפחות דבר אחד טוב יצא מזה – מוטיבציה לאמנים אחרים להוציא יצירות כל כך יפות, כמו השיר הזה.

4. Bradly cooper and lady gaga – shallow 
עד כמה שזה יישמע מפתיע, ברדלי קופר וליידי גאגא נותנים כאן הופעת בכורה – כל אחד בתחום אחר. בשביל גאגא זו הייתה הפעם הראשונה לככב בסרט קולנוע באורך מלא כשחקנית, ובשביל קופר הפעם הראשונה שכיכב בסרט קולנוע כזמר. והם נתנו בו הופעה בלתי נשכחת, כאשר כעת שניהם מועמדים לאוסקר. בלי לעשות לכם יותר מדי ספוילרים, שיר הנושא של הסרט יעביר בכם צמרמורת כשתסיימו לצפות בו.

5. אברהם טל – לי זה לא מספיק
לאחר שהתגרש מאשתו שושנה, אברהם טל עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לבטא את רגשותיו במילים ובצלילים. גם הקליפ יוצא דופן וטל אף חושף בו את עצמו וגופו. זה לא שיר אופטימי בכלל, ולמרות זאת, בחרתי להכניס אותו לרשימה כי הוא מצליח לפרוט על כל המיתרים הנכונים.

6. שיר זוארץ – סתם ככה
בלי תכנית ריאליטי ובלי ניסיון למצוא חן בעיניי הקהל, יש משהו בסינגל הזה של הזמרת שיר זוארץ, שפשוט נוגע בי. הקול שלה קצת מזכיר את יובל דיין, אבל בצורה שיותר מכוונת לפופ המיינסטרים של ערוץ MTV. "קר לי כשהלב הוא עירום" – גם לנו. ולכן אנחנו מחפשים זוגיות, אהבה ובעיקר מישהו שנוכל לחלוק איתו חוויות לעתיד.

7. Westlife – hello my love
אין ספק שזו הייתה הפתעת השנה מבחינתי. להקת הבנים שפורסמה לראשונה לקראת סוף שנות ה-90, התפרקה וחזרה ממש עכשיו לחיינו עם הסינגל הזה. בגילם המתקדם כבר אפשר לכנות אותם כלהקת גברים. הם מצטיינים בשירי אהבה קיטשיים, דביקים ורומנטיים. וגם הסינגל החדש שלהם מספק את הסחורה הזו.

8. האולטראס – היא לא תדע
צמד האולטראס הם מכונת להיטים משומנת, ובשנים האחרונות התפרסמו בעיקר בעקבות הלהיט שלהם עם איתי לוי "מסיבה בחיפה". השיר האחרון שהוציאו הוא קאבר מוצלח ל"היא לא תדע" של להקת גזוז מ-1979. הם משלבים בו קצת מההיפ הופ שלהם – זו גרסה מודרנית ומנצחת ללהיט העל זמני הזה.

9.  Jonas Blue Feat. Liam Payne & Lennon Stella –  Polaroid
אין כמעט נערה בישראל שלא מכירה את ליאם פיין (חבר לשעבר בלהקת הבנים וואן דיירקשיין). נדמה שמאז שהם התפרקו חלקם הצליחו לפתוח בקריירות סולו שעובדות להם. בשיר הזה, הוא מצליח יחד עם הדיג'יי ג'ונאס בלו והזמרת לנון סטלה, הוא יכבוש אתכם עם מנגינה קצבית שתעשה לכם חשק לצלם תמונות עם בני הזוג שלכם.

10. נדב גדג' – אולי נדבר
אחרי להיטים מקפיצים, והופעה מרשימה באירוויזיון, כולם חיכו ללהיט המרגש והחדש הזה של גדג'. הוא מספר לנו איך הוא ניסה הכל, ועדיין הבחורה שהוא אוהב לא נמצאת איתו. מכירים את זה שניסיתם הכל – וזה עדיין לא עבד לכם? השיר הזה מצדיע לכל מי שהתקדם הלאה, ועדיין מתקשה קצת לשחרר.
סלב אנונימי – זהב

11. Ellie Goulding, Diplo, Swae Lee – Close To Me
אחד הלהיטים הגדולים שיצאו בחודשים האחרונים לתחנות הרדיו. אלי גולדינג עושה זאת שוב, ופעם אחר פעם מצליחה למכור לקהל הגדול שיר קצבי שגם עוסק באהבה ובמשיכה המינית לבני הזוג שלכם, וגם אפשר לרקוד איתו.

12. עברי לידר – נסיכה שלי
בשנה האחרונה ייצר עברי לידר לא מעט באז עם "מוגזם" ועם הקליפ לשיר הספציפי הזה, בכיכובה של בר רפאלי. פשוט תאזינו לזה, ותרגישו שאתם רוצים להתאהב.

13. Jp copper – she's on my mind
הזמר הבריטי ג'יי קופר מוציא את המשפט שיושב אצל כולכם בראש עכשיו. הוא יודע שהיא או הוא נמצאים בראש שלכם, ואתם לא מסוגלים להוציא אותו משם. עכשיו רק נותר לכם להאזין ולהתחבר אליו.

14. פינטו – שיר על אקסית
מכירים את שי פינטו? הגיע הזמן שתכירו, כי השיר הזה פשוט ממכר – על הסיטואציה הזו שבה יוצאים עם מישהו, ונפרדים כידידים. ואז מה קורה? פינטו מתאר את זה בדיוק ובחן רב. אנחנו מאמינים לו שהוא יעבור את התקופה הזו, וגם אתם.

15. Selena Gomez – 13 reasons
סלינה גומז עברה כל כך הרבה תהפוכות בחייה האישיים בשנה האחרונה, בין השאר נאלצה לגלות במדורי הרכילות על אירוסיו של האקס המיתולוגי ג'סטין ביבר. השיר המוכר הזה יוצא כשיר הנושא של הסדרה הפופולרית בנטפליקס "13 סיבות".

16. עדן בן זקן – לזאת שניצחה
היא המלכה הבלתי מעורערת של המוזיקה הישראלית החדשה שמשלבת בתוכה היפ הופ, פופ עם נגיעות מזרחיות. זה הלב השבור שלה שיוצא החוצה, וגורם לכולנו להתמוגג מנחת ומצער. אני התאהבתי מיד.

17. Dancing with a Stranger – Normani & Sam Smith
מה שסם סמית' לא יעשה, הוא יעורר בתוכי רכבת הרים של רגשות בקולו. וזה בדיוק מה שקורה גם כאן עם הזמרת נורמני קורדיי.

18. בן רייזמן וה-Random dogs – עם בוא הסתיו
בסינגל החדש והאחרון שהם הוציאו, הסתיו היא העונה הרומנטית שמבשרת את בוא האהבה. כנראה תמיד לקראת החורף, שנעשה לנו קר, אנחנו מחפשים מישהו להיות איתו. אני ממש אוהבת את המקצב שהם חיברו למילים. ואם תאזינו בעצמכם, בטוחה שתהפכו גם כן לילדים מאוהבים.

19. נועה קירל – מגיבור לאויב
איך אפשר בלעדיה? רוב הסינגלים שקירל הוציאה עד היום היו להיטים קצביים ורועשים, ומתאימים לריקודים במועדונים. דווקא הבלדה המרגשת הזו נותנת אפקט אחר. השיר שמספר על הכאב שנותר מהקשר עם בן הזוג שהפך לאדם אחר לחלוטין. מקווה שהיא תמשיך להוציא עוד מהסגנון הזה בהמשך.

20.Juice Wrld- Lucid Dreams
אם השיר הזה נשמע לכם מוכר, זה בגלל שהמנגינה שלו היא חידוש לשיר אחר שכבר יצא בעבר – shape of my heart של סטינג. הראפר הזה הפציע לחיינו בשנה החולפת עם הסינגל הממכר הזה, בעיקר בגלל שאתם כבר מכירים את המנגינה הזו, שלדעתי נחשבת לאחת היפות והמרגיעות. במקרה הזה, גם לא כ"כ אופטימי, אבל מעורר הזדהות רבה בסיפור הפרידה על החברה שחשב שהיא האחת שלו. בטוחה שלכל אחד ואחת מכם יש מישהו שהוא מרגיש תחושת פספוס והחמצה לגביו.

21. מרגי –  הזוג הזה
עם כל ההד התקשורתי סביב הצהרת אהבתם של מרגי ונועה קירל, והפרידה מהדוגמן ברק שמיר, אי אפשר שלא לקשר את הסינגל הזה לכל מה שקרה בין השניים בחודשים האחרונים, וגם קצת לקנא בהם. זה כיף להתאהב בגיל 18 – ולממש את זה מול כל העולם. ועם זה אסיים את הרשימה, בברכת יום אהבה שמח 😊

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה