בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | החבר'ה הטובים | החבר'ה הטובים של לינקטון - האזינו לפסקול לקראת פסטיבל חשיפה בינלאומית 2017

החבר'ה הטובים של לינקטון - האזינו לפסקול לקראת פסטיבל חשיפה בינלאומית 2017

החבר'ה הטובים של לינקטון - האזינו לפסקול לקראת פסטיבל חשיפה בינלאומית 2017

החבר'ה הטובים של לינקטון: פרויקט בו אנשי מפתח בתעשיית המוזיקה הישראלית משתפים אתכם בלינקטונים שהכי עשו להם את זה בשנה החולפת. מדי שבוע ביום חמישי יעלה פלייליסט לערוץ היוטיוב ולבלוג של לינקטון.
פלייליסט החבר'ה הטובים הפעם מוקדש לפסטיבל חשיפה בינלאומיתבכל שנה בסתיו נוהרים לישראל עשרות מאנשי תעשיית המוזיקה מכל רחבי העולם: מנהלי פסטיבלי ענק ובעלי מועדונים גדולים וקטנים מהודו, סין ואירופה. מפיקים, בעלי לייבלים וחברות תקליטים מהגדולים באירופה. עיתונאים, שדרני רדיו וצידיי כישרונות בינלאומיים בפריסה עולמית. האורחים מגיעים לראות, לשמוע ולחוות כמה שיותר מהסצנה המוזיקלית בישראל, עוברים מסע מרוכז, עצמתי וחווייתי בישראל, כולו סביב סצנת המוזיקה הישראלית.
קרוב ל-60 הופעות יתקיימו בפסטיבל בחודש נובמבר הקרוב, על פני שני סבבים שיימשכו כשבועיים:
האחד מוקדש לג'אז, מוזיקת עולם וFאנק, יתקיים ב: 8-12/11
השני, המוקדש לרוק, אינדי ומוזיקה אלקטרונית, יתקיים ב: 15-19/11
ההרכבים הנחשפים נבחרו על ידי ועדות אמנותיות בינלאומיות המורכבות ממקבלי החלטות משפיעים בתעשיית המוזיקה בישראל ובחו"ל וההופעות פתוחות באהבה לקהל המקומי הרחב, בואו לחגוג. נוסף על ערבי ההופעות, יתקיים יום מפגשים מקצועי בהשתתפות נציגי תעשיית המוזיקה מחו"ל ומהארץ. הפאנלים, שיתקיימו בתל אביב, פתוחים למוזיקאים ולאנשי תעשייה מקומיים. הכניסה חופשית! בכל שנה, בעקבות הפסטיבל, הרכבים ולהקות מישראל מוזמנים להופיע ברחבי העולם : פסטיבלי ענק בברצלונה, אנגליה, בוסניה, טייוואן, רוסיה, סין והודו; מסעי הופעות ברחבי אירופה, ארה"ב ובעולם הגדול ; חשיפה במגוון אמצעי תקשורת עולמיים: מגזינים, תכניות רדיו, ערוצי מדיה אינטרנטיים וערוצי טלוויזיה גדולים, דוגמת Mezzo ואחרים, ועוד שלל הזדמנויות בינלאומיות. פסטיבל החשיפה הבינלאומי למוזיקה הוא מיזם משותף של צוללת צהובה – המקום למוזיקה בירושלים והאגף לקשרי תרבות ומדע במשרד החוץ (קשת"ום). ובתמיכת משרד התרבות והספורט, עיריית ירושלים והקרן לירושלים. זהו אירוע השואוקייס המוזיקלי הישראלי היחידי והרשמי של מדינת ישראל
דוד חיים סעידוב, צוללת צהובה, מפיק חשיפה בינלאומית מספר : "הגעתי לצוללת הצהובה מעולם הרדיו. אהבתי כל כך את האינטימיות באולפן, ויותר מכך, את הזכות לחלוק את אהבותיי המוזיקליות עם מאזינים ומאזינות בצד השני. מבחינתי זאת נתינה מוזיקלית ורגשית למישהו/י שכנראה לעולם לא אפגוש, אך יש סיכוי שגרמתי שם לטוב, לאיזה רגש לצוף, לאיזו אהבה להתפתח, לגוף לזוז, לאוזן להכיר וללב להתרגש. כשהאהבה הזאת הסתיימה הגיעה אחרת – הצוללת הצהובה. כאן ניתנה לי אפשרות הנתינה המוזיקלית מצד אחר, הופעות חיות. הרגשתי כמו בעולם הרדיו רק שכאן הכל חי! הלהקה שניגנתי ב-CD חיה ובועטת מולי על הבמה! המאזינים/ות שמעולם לא הכרתי פתאום נחשפים. יושבים ומאזינים או רוקדים ושרים. אושר גדול.
פסטיבל החשיפה מספק לי את אותה הנתינה מזווית אחרת, מרגשת לא פחות. ניתנה לנו הזכות לבנות פסטיבל שכל מטרתו היא חיבור המוזיקה הישראלית למאזינים/ות, לקהל בחוץ לארץ. זאת זכות אדירה! העבודה לא פשוטה. היא מלאת אתגרים, לחצים, מתחים וקובלנות. אך בסופו של דבר הפסטיבל עצמו מרגש, מרשים והכי חשוב מצליח לייצר חיבורים והזדמנויות. בכל שנה יוצאים עשרות מוזיקאים להופיע בחו"ל, המוזיקה הישראלית מתפשטת ומתברגת כמוזיקה איכותית ברמה גבוהה מאוד. האמנים/יות שמשתתפים מקבלים המון תשומת לב, מוחתמים במקומות שונים בעולם, מפיצים את המוזיקה שלהם . ומופעים בהמון מדינות ומקומות שלא ידענו על קיומם..
אבל טוב משמע אוזנייים מקריאת מלא מילים, אז הנה מלאאאא דוגמאות שיצאו בלינקטון והופצו לתקשורת במערכת הזו, ממש כמו שאנחנו מפיצים את המוזיקה של האמנים המשתתפים לעולם. הטו אוזן , ובואו לחגוג איתנו בחשיפה"

 להאזנה לפלייליסט המלא של אמני לינקטון המשתתפים בפסטיבל חשיפה בינלאומית

1. Echo & Tito – ham

2. Tatran – anar

3. Michal Geva – dancing

4. choke –  Let Go feat. Carmel Ekman

5. The Paz Band – freak it

6. Michal Lotan – paris

7. BEMET – tudobemet

8. Jon – brightlights

9. Eldad Zitrin –  לבד

10. Garden City Movement -she's so untouchable

11. ORGONITE – xamca

12. Acollective – custom

13.Mark Eliyahu – בלדה לאביב הבוכה

14. Yinon Muallem Ensemble  – נוה מדבר

15. SefiZisling Quartet – very light blue

16. Gili Yalo – selam

17. AvevA – where are you love

18. SHEFITA – alef bet

19. Hazelnuts – בלדה על שלוש אחיות

20. Marsh Dondurma  – המקלחת של סוף היום 


הגב עם פייסבוק

גלול למעלה