בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | החבר'ה הטובים | החבר'ה הטובים של לינקטון – האזינו לפסקול שניר גורלי הכין לכם לסופ"ש

החבר'ה הטובים של לינקטון – האזינו לפסקול שניר גורלי הכין לכם לסופ"ש

החבר'ה הטובים של לינקטון – האזינו לפסקול שניר גורלי הכין לכם לסופ"ש

הכירו את החבר'ה הטובים של לינקטון: פרויקט חדש בו עורכי המוזיקה המובילים בארץ משתפים אתכם בלינקטונים שהכי עשו להם את זה בשנה החולפת. מדי שבוע ביום חמישי יעלה פלייליסט לערוץ היוטיוב של לינקטון ולבלוג של לינקטון.

ניר גורלי הוא העורך המוזיקלי הראשי של הרדיו הבינתחומי 106.2, שם הוא גם מנחה מגזין מוזיקה ישראלית שנקרא נאמן למקור (כל שני ב-16:00). מלבד זאת הוא משדר מדי מוצ"ש ב-88FM את התכנית באג 2000, כותב את הטור שביל בצד בוואלה! תרבות ומדי פעם מפרסם רשימות גם בבלוגו הפרטי שנקרא עשוי להכיל בוטנים.

להאזנה לפליילסט המלא של ניר גורלי

1. לולה מארש – sirens
השיר הכי טוב שיצא השנה. ראיתי את לולה מארש בהופעות חטופות בעבר ואני מוכרח להודות שלא נשבתי בקיסמם. השיר הזה לא רק החזיר אותי בתשובה אלא גם הפך אותי למיסיונר נלהב.

2. ניצן חורש והקאט אאוט קלאב – The Haunted
בינתיים כל שיר שהלהקה הזו מוציאה טוב מקודמו (והם התחילו עם שיר ראשון לא רע בכלל!). מבחינת איכות, הקריירה של ניצן חורש במגמת עלייה. נקווה שגם מבחינת הצלחה.

3. ועדת חריגים – אין לי מקום
בהתחלה חשבתי שזה סתם שיר טוב. ואז ראיתי את הקליפ.

4. מאיה איזקוביץ – My Child
בעבר השם מאיה איזקוביץ והשירים שלה חלפו לי ליד האוזן. במסגרת העבודה הנוכחית שלי ברדיו הבינתחומי אני הרבה יותר קשוב לדברים חדשים שיוצאים. אז הקשבתי, והנה אנחנו כאן.

Pattie Boyds – Only when im Blue .5
בשנים האחרונות אני הולך פחות ופחות להופעות שאינן חגיגיות או חו"ליות. התברגנתי. כנראה בגלל זה פספסתי את הפאטי בוידס שפועלים בשטח כבר לא מעט זמן. מזל שלהקות מתחשבות בעצלנים כמוני ועדיין טורחות להקליט את השירים שלהן.

6. מאור כהן – מצטער
מאור כהן הוא אמן מרתק כשהוא משתף פעולה בצמדים ולהקות, אבל אלבומי הסולו שלו עד כה היו משעממים בעיני. באלבום החדש נדמה שהוא מצא את הנוסחה המדויקת בן העמדה המיינסטרימית שבה הוא נמצא לרוח החופש החמקמקה של הפרויקטים הצדדיים שלו.

7. דאנה אבגי – On the Bus
בדרך כלל אני שונא שחקנים שחושבים שהם כישרוניים בכל דבר שהם עושים (ועוד יותר שונא את אלו שאשכרה כישרוניים בכל דבר שהם עושים), אבל השיר הזה של דאנה אבגי תפס לי את האוזן מהשנייה הראשונה ועדיין לא משחרר.

8. ויקטוריה חנה – אלף בית
יש אנשים שמתים על זה. מכיר אחרים שלא סובלים את זה. אני משנה את דעתי כל יומיים. לאוזניים לוקח זמן לקלוט ולמוח לוקח זמן לעכל אבל כשזה קורה זה בהחלט פותח את הראש.

9. נועה בביוף – Friend
נועה בביוף היא ידידה ותיקה שיודעת שהאלבום הראשון שהוציאה, אי אז לפני שש שנים, לא ממש דיבר אלי. כששוחחנו לפני כמה חודשים היא הבטיחה לי שאת האלבום השני שלה אני אוהב. לפי השיר הזה אני בהחלט מאמין לה.

10. אלון עדר ולהקה – יש
שיר נפלא שהייתי בטוח שיכבוש את הרדיו בסערה. אולי עוד לא מאוחר? אני בכל אופן עושה ואעשה כמיטב יכולתי לעזור לזה לקרות.

11. לא – קרן סוף היום
גיא שמי ניסח זאת מצוין בראיון למגזין מרפסת: "נורא קל לעשות מוזיקה 'קשה' כשיש לך רעש. נראה לי הרבה יותר מעניין להצליח 'להפחיד' עם אקוסטית בס ו-2 קולות". השלישייה חברה בלייבל המבטיח 'סוס' שפתח חבר קרוב, יונתן קוטנר. אז זו הזדמנות לפרגן גם לו.

12. דני גלבוע – געגוע
השיר הטוב ביותר שהוציא עד כה גלבוע, אמן ותיק שבטח בקרוב יזכה להכרה שמגיעה לו. עוד שיר של 'סוס'.

13. שלי ורותם – Eternal Loop Of Lies
אני לא מבין למה צריך לחכות כל כך הרבה זמן לאלבום או שירים חדשים? מה זו הקמצנות הזו?

Acollective – Breakapart .14
אם הייתי רוצה סתם לפרגן הייתי מסתפק בלכתוב "אחלה שיר". בגלל שאני מבקר-פוץ-קטנוני אוסיף: "וחבל שלא כל האלבום השני שלהם נשמע ככה".

15. שי צברי – לווי אותי
בתחילת ימיו של הבלוג הזה התארחו כאן אופיר טובול, טלי פולק ונוי אלוש. שלושה אנשי מוזיקה שאני מעריך את פועלם ומייצגים עולמות מוזיקליים שונים לחלוטין, ושלושתם בחרו בשיר הזה. אז אני רוצה להוסיף לכאן גם את המטען שלי. פתחנו עם השיר הכי טוב שיצא השנה אם מתחשבים בשנה האזרחית. 'לווי אותי', שיצא בסוף 2014, הוא כרגע מועמד מבחינתי לשיר העשור.

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה