בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | הכל יחסי | הכל יחסי - מכירים לעומק את אנשי היח"צ בתעשייה: הכירו את מורן יונה מנהלת משרד לניהול תקשורתי ויחסי ציבור

הכל יחסי - מכירים לעומק את אנשי היח"צ בתעשייה: הכירו את מורן יונה מנהלת משרד לניהול תקשורתי ויחסי ציבור

הכל יחסי - מכירים לעומק את אנשי היח"צ בתעשייה: הכירו את מורן יונה מנהלת משרד לניהול תקשורתי ויחסי ציבור

הכל יחסי – מכירים לעומק את אנשי היח"צ בתעשייה:  מתארחת אצלנו בבלוג השבועי של לינקטון  מורן יונה  מנהלת משרד לניהול תקשורתי ויחסי ציבור 
מורן יונה בת 34, בוגרת תואר B.A בתקשורת ויחסי ציבור. בעבר מנהלת הפקה ותוכן לתוכניות ראליטי ובעשור האחרון מנהלת משרד לניהול תקשורתי ויחסי ציבור.
משרד המתמחה בתחום התרבות וייצוג אמנים. המשרד מעניק פתרונות 360 הכוללים מיתוג, פרסום כלל ערוצי ויחסי ציבור בתחומים שונים לבתי עסק, חברות, סטארטאפים, הצגות תרבות, מוזיקאים ואמנים.

מהו תפקידו של איש/ אשת / משרד היח"צ לתפיסתך?
מתפקידי להיות החוט המקשר בין אמצעי המדיה השונים קרי תקשורת (עיתונות, אינטרנט, רדיו, טלוויזיה) לבין האומן תוך כדי שמירת האינטרסים של שני הצדדים כשהמטרה לעורר מודעות והכרה חיובית לאומן תוך כדי התמודדות עם משברים. לצורך כך על היחצן להכיר ולהבין את הצרכים והרצונות של כל אחד מהצדדים על מנת לספק סיקור תקשורתי יעיל וחיובי למטרתנו (מטרה המתבססת על פי אסטרטגיה ובחינת פלח שוק מראש) .
השאיפה לספק באופן רציף תוכן אטרקטיבי וקריאטיבי על מנת לקבל אייטמים המייצרים חשיפה תקשורתית באופן רציף לתקופת זמן ארוכה שתסייע למינוף הפעילות ומיצוב התדמית החיובית של האומן בתקשורת ובפני קהל היעד.
קצת על המשרד- אומנים בולטים שיוצגו ומיוצגים לאורך השנים, תחום הפעילות וכד'
פעילותי בתחום התקשורת מעל לעשור. האהבה לתחום התקשורתי החלה בתפקיד מפיקה ראשית בתכניות ראליטי למשך שנתיים, תפקיד שדרכו הבנתי את דרך התנהלות הטלוויזיה הצרכים אל מול אילוצי רייטינג. עם סיום תואר ראשון בתקשורת ניהול ויחסי ציבור השתלבתי בתחום היח"צ ומאז ועד היום ליוויתי במשך שנים אמנים מוכרים (ליאור נרקיס, עומר אדם, מושיק עפיה, קובי פרץ, נסרין קדרי, גוסטו, האנדלוסית הים תיכונית אשקלון ועוד) ואמנים לקראת פריצה (איתי לוי, בני אלבז, עדן אבוטבול, חיים איפרגן, עדן גבאי, אוהד חייט ואחרים)
שתף/שתפי אותנו ברגע שיא שחווית במהלך העיסוק בתחום היח"צ לאמנים.
כל יום הוא אתגר חדש בתחום היחסי ציבור כשהמטרה ליצור תוכן קרייטיבי שיתורגם לאייטם תקשורתי. באמצעי התקשורת הרלוונטי ביותר כלפי האומן וקהל היעד ובמקסימום חשיפה. כל פרסום כזה הוא הישג וסיפוק גדול.

כיצד מתבטא התפקיד שלך בליווי לינקטון חדש לשיר או אלבום המופץ לתקשורת?
הליווי שלי יכול להגיע משלבי בחירת החומרים, עבודה מול המפיקים ויוצרי השיר, הקלטות אולפן, ועד שלב עיצוב הלינקטון ויציאתו לאוויר העולם. כשהערך העליון שעומד לנגד עיני הינו בחירה בחומרים רלוונטיים לשוק המוסיקה העכשווי והתאמתם לאומן.
כנ"ל לגבי בחירת תמונת היח"צ שתלווה את האומן מרגע יציאת הסינגל ועד שילובו והעלאת תדמיתו בתקשורת לכשיפורסמו אייטמי מוסיקה. כל שלב כזה של בחירה הוא קריטי למיצוב תדמיתי נכון ורלוונטי לתנאי השוק המשתנים.
מה הדבר האישי והמיוחד שהאמנים שלך מקבלים בעבודה איתך?
זמינות, יחס אישי וכניסה ל"בית חם".
 אם לא הייתי במקצוע הזה, הייתי …..? :)
במקצוע הזה !
ולסיום: טיפ קטן לאנשים שכל חלומם הוא להצליח בתעשיית המוזיקה.
מי שרואה את תעשיית המוסיקה כ"תחביב" שלא יטרח להיכנס אליה.
מוסיקה הנה "מזור לנשמה" גם לאומן וגם למאזין, היא מקצוע וקריירה לכל דבר וככזו עלינו להתייחס אליה כאל "מתת אל" להשקיע בכל היבט בצורה המקסימלית. להיכנס לתחום עם הרבה סבלנות, כוח רצון.

 

פייסבוק-   facebook

מייל-  moranyona5@gmail.com

טלפון-052-8360839

 

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה