בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | כללי | הכל יחסי' - מכירים לעומק את אנשי יחסי הציבור בתעשייה: רונן מלחן ולירון תאני בעלי משרד 'דה סושיאליסט' למדיה חברתית,תוכן וקידום

הכל יחסי' - מכירים לעומק את אנשי יחסי הציבור בתעשייה: רונן מלחן ולירון תאני בעלי משרד 'דה סושיאליסט' למדיה חברתית,תוכן וקידום

הכל יחסי' -  מכירים לעומק את אנשי יחסי הציבור בתעשייה: רונן מלחן ולירון תאני בעלי משרד 'דה סושיאליסט' למדיה חברתית,תוכן וקידום

הכל יחסי – מכירים לעומק את אנשי היח"צ בתעשייה:
מתארחים אצלנו בבלוג השבועי של לינקטון – רונן מלחן ולירון תאני בעלי משרד למדיה חברתית,תוכן וקידום  'דה סושיאליסט'

 קצת עליכם ועל המשרד.
קוראים לנו רונן מלחן ולירון תאני ולחברה שלנו קוראים דה סושיאליסט. את החברה הקמנו לפני כארבע שנים ואנו עוסקים בכל מה שנוגע למדיה חברתית – תוכן וקידום.

מי המיוצגים שלכם בימים אלה?
יש לנו עשרות לקוחות, כשמתחום המוזיקה אנו עובדים עם מוקי, מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, יקיר הלל ועוד.

מתי התחיל הרומן שלך עם מוזיקה?
לירון: פחות או יותר מאז שאני זוכר את עצמי. זה החל בהופעה של כוורת שראיתי כילד, זה היה בזמן אמת – לא כשהם התאחדו. מאז עברתי בעוד לא מעט תחנות מקצועיות הקשורות למוזיקה.

מה הוא תפקידו של משרד מהסוג שלכם?
ליצור רובד נוסף ואינטימי של מערכת יחסים בין אמן לקהל שלו. בנוסף לחשיפה רחבה של התכנים של האמן וקידום המוזיקה וההופעות שלו.

במה מתבטאת עבודתכם ביום יום?
אנחנו למעשה גרים בעמודים שאנו מנהלים – יוצרים תכנים, מדברים עם החברים בהם ומעדכנים/מתעדכנים מול הלקוחות שלנו . הקשר שלנו עם האמנים הוא כמעט יום יומי ודי אינטנסיבי. העבודה שלנו היא ליצור תוכן מקורי ומעניין ולהניע בעזרתו לפעולה. קהל נאמן הוא קהל שמעורב ומגיב.

 
איך תגדירו את הדבר האישי המיוחד שאתם מביאים לעבודה שלכם?
רונן: ניסיון, הומור ואהבה. בגלל הניסיון העשיר של לירון בכל האספקטים של עולם המוזיקה ומכיוון שהוא עבד בכל המנגנונים, כולל רדיו, עיתונות וטלוויזיה – הוא יודע לבנות תכנית עבודה המותאמת לאתגרים ולצרכים של כל אמן ומעל הכל – הוא יודע ומבין מה הם עוברים בכל שלב של הדרך, מקצועית ורגשית.

ספרו על רגע שיא בקריירה: יש המון כאלו, העבודה שלנו היא לייצר רגעי שיא על בסיס קבוע. כשכל אמן שלנו מגיע לסולד אאוט של הופעה זה שיא. כשנכנס שיר לפלייליסט של גלגלצ זה שיא. יש המון שיאים, רובם עדיין בדרך.

 מהו החלום הכי גדול שלכם?
רונן: לעבוד עם שלום חנוך.
לירון: להיות הראפר הכי זקן בעולם.

מי או מה הם מקורות ההשראה שלכם? והאם יש לכם שיטות עבודה מועדפות?
רונן: אבו חסן.
לירון: אנחנו משתדלים ללמוד מאנשים שעושים את העבודה שלנו בחו"ל ולראות איך הם עובדים עם אמנים. אחר כך אנחנו מנסים לנתח מה עבד ומה פחות ולהתאים את זה לכאן.

ספרו על החוויה שלכם בשימוש במערכת לינקטון?
זו שעת שיא. יציאה של סינגל חדש בלינקטון היא הפריים טיים של העבודה. כשאתם חושפים את השיר לאנשי הרדיו והעיתונות אנו עושים את אותו הדבר דרך פייסבוק, יוטיוב ועוד לקהל הרחב.
טיפ קטן לאמן המתחיל?
תפתחו את החיים שלכם ותחלקו אותם דרך המדיה החברתית. הקהל רוצה להכיר אתכם, לא רק לשמוע את השירים שלכם. כמובן שהכל נמצא בשליטתכם ואתם יכולים לבחור מה לחשוף ומה לא – אבל כמו בכל מערכת יחסים – ככל שתשקיעו יותר ככה היא תעבוד טוב יותר.

ולסיום – מסר לאומה: תאכלו לפחות גוז'גידזה אחד בשבוע. זה מופלא.

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה