ספר קצת על עצמך
אני יחצ"ן כבר שנתיים. כיום עצמאי, אבל עבדתי בעבר במשרדים. מתמחה בתרבות, אבל לא רק. הקמתי את המשרד שלי "אנלוג" לפני חצי שנה ומאז יש לי המון עבודה עם הרבה אמנים שאני נהנה לקדם עבורם פרויקטים.
מתי התחיל הרומן שלך עם המוזיקה?
גיל 13 בערך. ראיתי את LIVE TONIGHT SOLD OUT של נירוונה ואז קניתי גיטרה.
כיצד הגעת לתחום היח"צ?
אני מיחצן ומפיק אירועים כבר הרבה שנים. מי שמכיר אותי מהסצנה יודע שעשיתי הרבה. מאות הופעות בחו"ל, אין סוף אירועים בתל אביב בתחום האינדי. הגעתי לזה באופן טבעי. אני אוהב לעבוד על פרויקטים ולייצר באז.
אילו אמנים מיוצגים על ידיך כעת?
הפקות החו"ל של "המון וליום", איינג'לסי, עשיתי לאחרונה לבוכרשט יח"צ, ועוד עשרות.
בקצרה, מה תפקידו של איש יחסי ציבור?
להוות מסננת עם רשת דקה קצת פחות מזו של העורך, ובכך להציע לעורכים דברים רק אחרי שהם בשלים, או רק אחרי שהם מגובשים למשהו שאפשר להציג אותו בפני קוראים/צופים/מאזינים. יחסי ציבור הכרחיים כדי לצמצם כמות אינפורמציה בלתי אפשרית למשהו שאפשר לנהל ולשים בלו"ז.
במה מתבטא תפקידך בעת הוצאת שיר חדש לרדיו?
טכנית: פולו אפים לשדרים, תיאומים של אירוחים, יצירת הייפ. רוחנית: להיות סוג של תו תקן של איכות.
מהי החשיבות והערך המוסף של יחצ"ן להצלחת פרוייקט?
אסטרטגיה שממקסמת חשיפה של פרויקט וההכרה של מפת התקשורת בישראל כדי שאסטרטגיה זו תהיה הטובה ביותר בהתאם לפרויקט הנתון.
ספר על רגע שיא בקריירה שלך
קיבלתי כרטיסי שתיה ואוכל כחלק מהיח"צ של גאנז אנד רוזס בפארק הירקון. אין כמו נקניקיה חינם.
מה החלום המוזיקלי הגדול ביותר שלך?
עוד להקה כמו המכשפות. עוד זקני צפת צעירים. לחזור לעשות סיבובי הופעות בחו"ל אחרי שאפרוש, או בין עבודה לעבודה.
טיפ קטן לאומן המתחיל?
להתאזר בסבלנות. לייצר תוכן איכותי בצורה עקבית. להיות מסוגל לראות את היצירה שלך מבחוץ בתור צופה. להבין מה צרכנים והעורכים שמייצגים אותם מצפים.
לא להתחכם עם קומוניקטים ציוריים, או אלבומי קונספט מרחיקי לכת. מה שאנשים רוצים הוא פשוט מאוד: או משהו חדש ממשהו מוכר, או משהו מוכר בצורה חדשה.
ליצירת קשר עם יובל הרינג – cuttingedge1984@gmail.com ,054-9196227