בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | יחצ''נים | הכר את היחצן - לידן מנפק

הכר את היחצן - לידן מנפק

הכר את היחצן - לידן מנפק

מי אתה ?
אהלן, אני לידן מנפק, בן 23 מהקריות, מתעסק ביחסי ציבור וניהול מדיה של אמנים ועסקים מזה כ 5 שנים. כל החיים שלי בעצם סובבים סביב המוזיקה.

כיצד הגעת לתחום יחסי הציבור?
האמת שזה סיפור סינדרלה.. תמיד משך אותי תחום התקשורת והמוזיקה בכללי, בעצם.. כל החיים שלי היו המוזיקה. בגיל 17 התחלתי להתעסק בכל מה שקשור לחיי הלילה והמועדונים.
כבר בתחילת דרכי התחלתי לעבוד אצל איש יחסי הציבור משה זיו (זיו תקשורת), ומשם הכל כבר היסטוריה.. פשוט התאהבתי בעולם הזה. בכל העשייה והמוזיקה.

אילו אמנים מיוצגים אצלך כעת?
כיום אני מנהל יחסי הציבור והמדיה של אמנים מוכשרים מאוד, בניהם עומרי סבח (מנהל מדיה), סדריק בן שבת, עדן בן אברהם, אור בהלול ועוד המון אמנים רבים וכאלה שצפויים בקרוב להצטרף למשפחה הגדולה.

רגע שיא שחווית במקצוע?
מאיפה להתחיל? בעצם כל פעם שיוצא סינגל חדש לאחד מהזמרים שאני עובד איתם זה רגע שיא עבורי והתרגשות ענקית. אבל אם חייב לבחור אחד או שניים, שמחתי לקחת חלק נכבד בהפקת הקיסריה הראשונה של מאור אדרי וכמובן העבודה הצמודה לצד הזמר עומרי סבח עם הלהיטים " עד המדבר" , " לאן שהרוח תיקח " , " מרגוע" והחדש "אמסטרדם" שממריא מרגע לרגע.

איך מתבטא התפקיד שלך בליווי לינקטון חדש המופץ לתקשורת?
נתחיל בשיחה עם הצוות המדהים של לינקטון , מיד אחר כך קובעים מועד הפצה והעברת החומרים הנדרשים.. מיד לאחר צאת הלינקטון מתחילה עבודת שטח בין אם זה לנסוע לתחנות הרדיו ולחלק דיסקים פיזית או לחייג לכל שדרן, עורך וכתב על מנת לעניין אותו בשיר החדש.

ספר על החוויה שלך כיחצן בשימוש במערכת לינקטון?
המערכת עוזרת כל כך ליחצן בעבודה שלו, בין אם זה בהפצת הסינגל ועד לרמה של אני יודע מי הוריד את השיר או מי צפה ואת מי צריך לעניין יותר.

מה מרגש אותך בעבודה?
פשוט הכל, מתהליך בחירת החומרים ועד להוצאת הסינגל והגעה לתקשורת אני מרגיש סוג של אדרנלין שרץ לי בגוף וממלא אותי כל פעם מחדש.

 מה הדבר האישי והמיוחד שהאמנים שלך מקבלים בעבודה איתך?
כל אחד מהאמנים שעובדים איתי יודע שמעבר למנהל יחסי ציבור אני גם חבר, אוזן קשבת וכולנו משפחה. אני עוזר המון לאמנים שלי גם בתחום האישי של חיי היום יום, אנחנו מרבים להיפגש אפילו סתם לכוס קפה, בעצם אני גם סוג של פסיכולוג בשבילם, בניתי לעצמי סוג של משפחה שנייה סביבי.

ולסיום: טיפ קטן לאמן המתחיל
קודם כל שבאמת יאמין ויאהב את המוזיקה שלו ואת ז'אנר שהוא נמצא בו.
להקפיד מאוד על בחירת חומרים נכונה, לא תמיד כל סקיצה שנשמעת טוב תהיה מתאימה לזמר, מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשים סביבך אם זה משפחה או מנהל יחסי הציבור.
תאמין ותאהב את מה שאתה עושה מכל הלב, אל תוותר לעצמך, הצלחה לא בונים ביום אחד.

 

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה