בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | יחצ''נים | הכר את היחצ"נית - שני מנשה

הכר את היחצ"נית - שני מנשה

הכר את היחצ"נית - שני מנשה

מי את?

שני מנשה. גרה בתל אביב אחרי שנים בחו"ל (בעיקר באירופה). במקור קיבוצניקית מהצפון.

כיצד הגעת לתחום היח"צ?

מוזיקה היתה חלק בלתי נפרד מחיי מגיל צעיר וכל הדרכים הובילו אותי לעסוק במוזיקה. התחלתי אצל משרד יחסי הציבור של חגית נוביק וירון כהן – איתם עבדתי בשנתיים וחצי האחרונות. במהלך הזמן שלי שם עבדתי עם אמנים מהשורה הראשונה ועם אמנים בתחילת הדרך.

אילו זמרים את מייצג כעת?

בעיקר אמנים בתחילת הדרך שאני מאמינה בהם, אוהבת את המוסיקה שהם עושים וחושבת שיש להם הרבה מה להוסיף למוזיקה בארץ.

מהם רגעי השיא שחווית עם אמניך?

יש הרבה רגעי שיא, נקרא להם 'רגעי אושר'. הם מופיעים מהרגע שהסינגל, "הבייבי", של האומן יוצא. מבחינתי להיות שותפה לעשייה של יצירה מוזיקלית וללוות אומנים בדרך הזאת ולכבוש כל פעם יעדים שונים.

במה מתבטא התפקיד שלך בעת הוצאת שיר לרדיו?

קודם כל  לפני שיוצאים לדרך חשוב לי להכיר את האומן ולבנות יחד מיתוג נכון וכנה. בנייה תוכנית עבודה מקורית –המטרה היא להבליט את האומן בדרך שמתאימה ומרגישה לו בנוח. אני מאמינה בראש ובראשונה שמעבר לעבודה השוטפת שהיום יחצן חייב להיות בקיא בה ולהכיר איתה את השטח, כשהסינגל יוצא יש עבודת Follow Up לרדיו, אייטמים בגופי התקשורת השונים וסנכרון בהתאם להופעות המתוכננות.
יחצן חייב להיות קריאיטיבי בטח בעידן של הרשת החברתית, חלק מעבודה עם האומן היא חשיבה על יצירת תכנים במדיה הרחבה
שיתאימו ללוות את הפרויקט לאורך כל הדרך.
הרשת החברתית נהיתה פאקטור מאוד חשוב היום בדרכם של אומנים, אנשי מקצוע וכל מי שחפץ לחלוק ולפרסם את עצמו או מוצר מסוים. המושג "ויראלי" מתחיל לקבל משמעות גדולה.

מה את ממליצה לאומן צעיר בתחילת דרכו?

להיות שלם עם הדרך שבה הוא בחר ולהיות סבלני. לשמור על אורך רוח כי תחום המוזיקה מטלטל ולא פשוט. אמונה  בעצמו לאורך כל הדרך! ובעיקר להיות נוכח בשטח – להופיע, להופיע, להופיע!

האם יחצ"ן מלווה את האמן לאורך כל השנה או רק לפרקים – לפני שיר חדש/הופעה מסוימת?

אני מלווה את האומנים שלי לאורך כל הדרך. בזמן הוצאת הסינגל/אלבום והופעת השקה ישנה פעילות גדולה ולכן יש קשר צמוד יותר ואינטנסיבי. גם לאחר שנגמר הפרויקט אני עדיין בקשר ודואגת לאייטמים שרלוונטים לאותו אומן.

 

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה