בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | יחצ''נים | הכר את היחצ"נית - ויקי סנדלר

הכר את היחצ"נית - ויקי סנדלר

הכר את היחצ"נית - ויקי סנדלר

ויקי סנדלר – בעלת המשרד ויקטוריה סנדלר ניהול, אסטרטגיה ויחסי ציבור עם ניסיון של מעל ל-10 שנים בתחום. המשרד מתמחה בליווי/ ייעוץ אסטרטגי וניהול מערך היחסי ציבור של אומנים או פרוייקטים בתחום המוזיקה, התרבות והבידור. המשרד דוגל מעבר למקצועיות, לאחראיות ויסודיות בעבודה עם הלב תוך מתן יחס אישי לכל לקוח.
כיצד הגעת לתחום היח"צ?
לתחום היחסי ציבור נחשפתי במהלך לימודי התואר הראשון שלי במכללה האקדמית נתניה. שידרתי וערכתי בתחנת הרדיו של המכללה – קול נתניה ומשם נוצר לי הקשר ליחצנים ולחברות תקליטים ובלי להבין יותר מדי למה נמשכתי לזה. במהלך הלימודים עשיתי סטאז' במשרד יח"צ ואחר כך עם סיום התואר נכנסתי לתחום היחסי ציבור.

אילו זמרים את/ה מייצג ?
אני עובדת עם אריק סיני, חן אהרוני, קובי מרימי, שירה גבריאלוב, קוקי לבנה, איזי, ענת חיטמן, ליאורה יצחק , יפעת תעשה ועוד רבים וטובים לצד אומנים חדשים מוכשרים בתחילת דרכם בתעשיית המוזיקה.

מהם רגעי השיא שחווית עם אומן שלך?
רגעי השיא הם שונים ומגוונים. זה יכול להיות כששיר נכנס לפלייליסט של תחנה מסוימת והאומן מוצף אושר גדול, זו יכולה להיות שמחה שהצלחנו להשיג כתבה שהאומן מאוד רצה ,וזו גם יכול להיות הופעה של אומן כשרק פתחנו מכירה והכרטיסים מיד אזלו או במהלך ההופעה עצמה כשהאנשים שרים בקולי קולות את השיר החדש שרק יצא. אם לקחת דוגמא מהזמן האחרון אז זה היה כשהצלחנו להביא את נדיה דה צ'ילו כוכבת קטנטנות להשתתף במופע הספרדי של חן אהרוני.

במה מתבטא התפקיד שלך בעת הוצאת שיר לרדיו?
רדיו הוא חלק מאוד קטן בפאזל. התפקיד שלי הוא הרבה מעבר לזה. בעבודה עם אומן אני בונה דרך. חושבים על אסטרטגיה נכונה לאומן החל מהאזנת לשיר כסקיצה ועד לדיוק ההפקה המוזיקלית, בניית כל המערך מסביב – קליפ, גרפיקה, הפצה, שיווק.
כשמחליטים על יציאת שיר אז מרימים קמפיין בכל הפלטפורמות התקשורתיות והחברתיות.
ברדיו הפוקוס הוא לגרום לעורכים המוזיקליים לשמוע את השיר כדי שלא ילך לאיבוד במבול השירים שיוצאים תוך דגש על שילוב השיר בעריכות המוזיקליות ותיאום ראיונות.

ולסיום- טיפ לזמר צעיר בתחילת דרכו:
בעולם המהיר והעמוס שבו אנחנו חיים דברים קמים ונופלים על דיוק, לכן העצה שלי לזמר צעיר זה לדייק בכל מה שהוא עושה במיוחד בעבודה על שיר ולא לעגל פינות.

ליצירת קשר:
054-5821775
victoriasandler8@gmail.com

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה