בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | יחצ''נים | הכר את היחצ''נית - סיגל פדלון

הכר את היחצ''נית - סיגל פדלון

הכר את היחצ''נית - סיגל פדלון

מי את?

סיגל פדלון בת 43 + 1 מגבעתיים, מנהלת אומנים, אשת יחסי ציבור והפקת ארועים.

כיצד הגעת לתחום היח"צ?

מגיל 16 אני על הבמות, הייתי זמרת ורקדנית ואחר כך ניהלתי את להקת "הקולות הגבוהים" שם גם שרתי, מה שעוזר לי להבין גם את הזמרים שמגיעים אליי. בנוסף ניהלתי את חדר החזרות "פיקאפ" לשם הגיעו כולם – אתניקס, אייל גולן, שרית חדד, זהבה בן ועוד… שם גם הכרתי את רון שובל שאיתו בעצם אני עובדת עד היום. בהתחלה ניהלתי אותו והיום אני היחצ"נית שלו.

 אילו זמרים את מייצגת כעת?

שימי תבורי- ניהול ויח"צ, ויח"צ לרון שובל, בן אל תבורי, אילנה אביטל, יואב יצחקי ואריק משעלי.

מהם רגעי השיא שחווית עם אמניך?

היו המון רגעים יפים ומרגשים, הופעות גדולות וארועים נוצצים, אבל מה שריגש אותי תמיד יותר מכל זה כשהצלחתי לגייס אמנים או להתלוות לאמנים שלי בביקור ילדים חולים בבתי חולים או חיילים פצועים מבחינתי אלו היו רגעי שיא של התרגשות, אין כמו לראות ילד מחייך.

במה מתבטא התפקיד שלך בעת הוצאת שיר לרדיו?

מלבד הטיפול בלינקטון, אני משתדלת לפנות לכל כלי התקשורת האפשריים המתאימים לאותו אמן, אם זה אמן חדש ולא מנוסה חשוב לי להדריך אותו ובמקרים רבים להרגיע אותו לפני ראיונות ראשונים. 

האם יחצ"ן מלווה את האמן לאורך כל השנה או רק לפרקים – לפני שיר חדש/הופעה מסוימת?

זה תלוי, יש לי זמרים שאני מנהלת או ניהלתי כמו שימי תבורי ורון שובל שהקשר בינינו הוא כבר קשר הדוק ואיתם אני עובדת כבר יותר מעשור. ויש זמרים שאני עובדת איתם לפי סינגל.

לסיום –מה את ממליצה לאמן צעיר בתחילת דרכו?

זה ישמע קלישאתי אבל קודם כל להאמין בעצמו ולא לנסות להיות ולחקות זמר אחר, שהרי את הזמר הזה כבר יש בשוק. לנסות להביא משהו חדש מקורי, דבר שני להיות סבלני ולדעת לקרוא את המפה, השוק רווי זמרים, חשוב להבין שיש תחרות עצומה ולהיות מוכן "לרוץ מרתון" עם כל הקשיים, העליות והירידות, להפנים שזה לא הולך להיות קל לכבוש את המקום הראשון אבל להאמין שזה אפשרי.

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה