בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | יחצ''נים | הכר את ''2 פלוס''

הכר את ''2 פלוס''

הכר את ''2 פלוס''

מי אתם?

טלי רוזנטל, נשואה + 3, בעבר עבדתי כיחצ"נית בחברת התקליטים nmc , אצל מירי בן יוסף ז”ל, ונענע דיסק. עבדתי עם אומנים כמו ברי סחרוף, קרח תשע, ג’ירפות, אסף אמדורסקי, אלון אולארצ’יק, אהובה עוזרי, קורין אלאל ועוד….

גיל דרבינסקי, נשוי + 2. בוגר מסלול תקשורת, אנימציה ותלת מימד בבית ספר חשיפה -יצרתי אנימציה לפרסומות, פרזנטציות למגזר הפרטי ולמגזר הביטחוני. השתתפתי באנימציית דמויות בסדרה לתינוקות המשודרת עד היום בערוץ בייבי. מתמחה בצילומי תלת-מימד. עבדתי כשנה בסטודיו המתמחה ביצירת סרטונים תלת מימדיים המוצגים במסכי תלת מימד חדשנים ללא צורך במשקפיים מיוחדות. את הסרטונים מכרנו לשווקים במזרח הרחוק.

לפני שבע שנים פתחנו את המשרד שלנו. החלטנו לפתוח משרד קטן, שיישאר קטן ואישי כמו משפחה (אנחנו גם שותפים לעסק וגם שותפים לאותם הורים, כלומר – אחים) המטרה לתת לכל אומן תשומת לב ויחס אישי. עובדים בעיקר עם אומנים שאנחנו מתחברים למוזיקה שלהם או אליהם אישית.

כיצד הגעתם לתחום היח"צ?

טלי:  עבדתי בטדי הפקות ובטבת הפקות, והחלטתי לנסות את תחום יחסי הציבור, חברה סיפרה לי שהתפנתה משרה בnmc הוזמנתי לראיון עבודה, התקבלתי לאחר בדיקה גרפולוגית, ומשם התגלגלתי…

גיל: לאחר שנים של עבודה סולו מול מחשב, הייתה חסרה לי האינטרקציה עם אנשים. בדיוק התפנתה משרה במשרד, וטלי הציעה לי להצטרף אליה. הקשרים שלי עם אחותי הגדולה נהדרים. היינו מדברים הרבה על העבודה שלה. הוזמנתי להרבה הופעות של זמרים איתם היא עבדה. כך שההצעה עלתה, זה קסם לי ביותר.

אילו זמרים אתם מייצגים כעת?

הזמרים איתם אנחנו עובדים כיום: דיה רז, ליאת יצחקי, סול וורד פיקר.

מהם רגעי השיא שחוויתם עם אמניכם?

אין לנו רגעי שיא ספציפים. אנחנו מרגישים חובה ואחריות גדולה כלפי האמנים איתם אנחנו עובדים. כך שאם הצלחנו לסגור אייטם גדול או לעבוד על הופעה ומגיע קהל רב זה גורם לנו אושר גדול.

במה מתבטא התפקיד שלכם בעת הוצאת שיר לרדיו?

לפני שמוציאים שיר לרדיו, בודקים תזמון מתאים, כותבים קומוניקט שמציג נכון ובכבוד את האומן ואת הפרוייקט שעתיד לצאת. כשהשיר נשלח למדיה, אנחנו פונים לעורכי המוזיקה, ומכוונים את הפניות לשדרנים שאוהבים את הסגנון המוזיקלי של השיר. ובעיקר, מנסים להביא לכמה שיותר חשיפה באייטמים בפלטפורמות השונות ולהשמעות של השיר.

האם יחצ"ן מלווה את האמן לאורך כל השנה או רק לפרקים – לפני שיר חדש/הופעה מסוימת?

בעיקר לפני שיר חדש, אלבום או הופעה מסויימת. בתקופות שהאומן לא עסוק או באולפן, הפעילות בין המשרד לאומן קצת פוחתת. אך הקשר נימשך.

לסיום – מה אתם ממליצים לאומן צעיר בתחילת דרכו ?

לנשום עמוק, לא להיעלב, להיות חזק ולהופיע המון.

ליצירת קשר עם '2 פלוס' – pr2pluss@netvision.net.il ,054-7774177
אתר: https://www.pr2pluss.com/

צילום תמונה: מאור רוזנטל

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה