בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | השנה שלי בלינקטון | השנה שלי בלינקטון: גיל דרבינסקי (2פלוס) מסכם את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון: גיל דרבינסקי (2פלוס) מסכם את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון: גיל דרבינסקי (2פלוס) מסכם את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון: פרויקט מיוחד, בו אנשי יחסי הציבור של ישראל מסכמים את תשע"ה בפלייליסט הלינקטונים, האמנים והפרויקטים שהפיצו לתקשורת.
כאן תזכו לפגוש את הצד האישי שלהם, לקרוא על החיבור שלהם לכל פרויקט עליו עבדו וגם לראות לאילו שירים של אחרים בחרו לפרגן.

גיל דרבינסקי – מנהל את משרד יחסי הציבור – 2פלוס יחסי ציבור משנת 2011. בוגר בהצטינות מסלול תקשורת, אנימציה ותלת מימד בבית ספר חשיפה.
המותג 2פלוס נולד לפני עשר שנים ע"י טלי רוזנטל-דרבינסקי ועינב רוסיאנו אשר ירשו את המשרד מהיחצני"ת מירי בן יוסף ז"ל.נ המשרד שומר על אופיו במשך השנים, שתיים פלוס הוא משרד קטן אינטימי ואישי כמו משפחה. המטרה היא לתת לכל אמן שירות מקצועי, חשיבה מחוץ לקופסא, ויחס אישי.

 "בסיכום שנתי אישי ומקצועי השנה החולפת היתה פוריה ומעניינת. השנה פרשתי כנפיים לתחומים של ניהול, שיווק, בוקינג, הפקה, קידומים חברתיים. ואפילו הפקתי / צילמתי / ביימתי / ערכתי קליפ מדליק שיראה אור בקרוב.

אני מאחל לכולם שנה טובה והרבה בהצלחה!"

 להאזנה לפלייליסט הלינקטונים המלא של גיל דרבינסקי

 1. ליאת יצחקי – רק לומר שלום
רק לומר שלום נכתב לזכרו של הילד דניאל טרגרמן ז"ל אשר נהרג לפני כשנה במבצע צוק איתן. אני זוכר את השיחות שלי עם ליאת ואת רמת הזעזוע המשותפת שלנו כהורים לילדים בגיל של דניאל. מעורבותי בשיר היא מרמת הרעיון ועד להפקתו בפועל.
לליאת יש מנעד קול שהוא לא מהעולם הזה. היא כותבת ומלחינה נשית, אותנטית ומביאה לידי ביטוי בשיריה השפעות מרוקאיות מהבית וסלסולים הודים עדינים. ממליץ לשים לב לכתיבה שלה. בשירים יש דגש למילה הנכונה ובמקום הנכון. בהאזנה לשירים שלה ישנה הרגשה שהיא כתבה אותם במיוחד בשבילך.
חפשו אותה ביוטיוב.   ב 20.9 יום ראשון בואו לראות אותה בנמל תל-אביב כסולנית בתזמרות האנדלוסית אשדוד – הכניסה חינם.

 2. בת אלה – לכי לך
שיר הנושא מתוך האלבום השני של בת אלה בהפקה מוזיקלית של עמוס בן דוד. בת אלה יוצאת דופן עם הטייטל המדויק:  "זמרת ומלווה רוחנית מוזיקלית", מאמינה באלוהים, גאה מאוד ביהדות כדת, מסורת ותרבות ובערכים שהיא מייצגת. מאמינה שיש יותר מדרך אחת להיות יהודי. דוגלת ביהדות שוויונית, פלורליסטית, ישראלית, עכשווית.
באלבום בת אלה שרה את שיריה של דבי פרידמן ז"ל הנחשבה לגורו בארה"ב בכך שהיא הנגישה את התפילות בצורה נוחה וקליטה אל המתפללים וקראה להם להשתתף בשירה בתפילות.
לדעתי, עמוס בן דוד עשה עבודה מצוינת עם בת אלה, הוא הצליח להכניס את הישראליות ואת המזרחיות לשירים של דבי פרידמן ז"ל.  זה אלבום של ברכות שאתה מאחל לחברים שאתה הכי אוהב.

 3. דותן מלאך – עולם דמיוני
מתוך האלבום השני של דותן "אדמה ריקה". שיר אופטימי וקליט מאד. מקהלת הילדים מוסיפה תמימות ואת הכמיהה לצורך של הגשמת חלומות. דותן מלאך מוזיקאי בנשמה ושחקן בעברו.
ממליץ לנסות לתפוס אותו בהופעה. יש לו כריזמה ונוכחות בימתית נהדרת.

 4. עודד גדיר – מחפשים אהבה
עודד גדיר הוא: יוצר, מלחין, פסנתרן, זמר ומפיק מוזיקלי והבעלים של הלייבל "גלגל". זה השיר שאני הכי אוהב מהאלבום "סופר עד שלוש", יש לו קצב מדליק, השיר קליט והרמוני.
אני מרגיש שעודד גדיר הצליח ליצור קסם מלא ונדיר בשיר הזה.

 5. עמי קנר – היפה בנשים
שיר רומנטי וכנה. עמי כתב את השיר הזה לאישתו לכבוד יום הולדתה. לזוג יש שישה ילדים ושמונה נכדים, זה מדהים לראות את אהבה והכבוד בניהם אחרי כ"כ הרבה שנים. לעמי תובנות רוחניות גבוהות יש לו מבט אופטימי ואוהב את החיים. עמי בוגר להקת פיקוד דרום והשתתף בכמה הפקות מוזיקליות, אבל זה השיר הראשון אישי שהוא הוציא, אני מאד מקווה שהוא ימשיך ליצור.
בזכות אנשים כמוהו אתה נזכר שהתוכנה "טוב-לב" זה לא לחלשים.

 6. טמיר שטרית – פרידות בסוף ימי בציר
טמיר שטרית היה חבר בלהקת "האלמנה השחורה" עם הסולן אלי זולטא. הוא כתב ללהקה כמה בלדות מרגשות. ובצעד אמיץ החליט לזוז מתפקיד הבאסיסט לקדמת הבמה עם חומרים ולחנים משלו. טמיר זכה לפני שנתיים בפרס בתחרות הזמר והפזמון עם השיר "סימון דה בובאר". זהו שיר מקסים ואני מקווה שיום אחד הוא יוציא אותו בלינקטון .
יש משהו בקול של טמיר שמזכיר קצת את שלמה ארצי. טמיר שר אליך בגובה העיינים בכנות ובאהבה.
בימים אלו טמיר עובד על אלבום חדש. מעניין מאד מה הוא מבשל שם באולפן עם אחד המפיקים הבולטים בסצנה המוזיקלית.

פינת הפירגון:
7. מאור נאוי – FIX YOU
מאור נאוי, אל תתנו למראה העדין שלה להטעות אתכם – מאור היא זמרת רוקיסטית מדליקה, שנונה ואמיצה. מאור עושה כמעט הכל לבד. כותבת, מלחינה, עורכת וידאו, הפוסטים שלה משעשעים ומדליקים
יצא לי להאזין לאלבום הבכורה המצוין שלה שייצא בעתיד. עוד לא יצא לי להגיע להופעה, אבל זה ברשימה שלי. הפקה מוזיקלית מרעננת של שמוליק דניאל . שווה! ותעקבו אחריה בפייסבוק.

8. שי צברי – הניחי לי
את שי צברי אני מכיר לפני המון שנים…. אני עוקב אחריו ולומד מהניסיון שלו. אני מאמין בשי אמונה שלמה, הוא זמר עם הרבה נשמה. אחד האלבומים השווים והמעניינים שיצאו השנה – הפקה מוזיקלית של אסף תלמודי.
למי שעוד לא היה בהופעה של שי צברי – חייב את זה לעצמו. חוויה בסגנון חפלה תימנית שמחה ומקפיצה. בהופעות של צברי אי אפשר לשבת.
איש יקר ומוכשר.

9. עלמה זוהר – שני אינדיאנים
אלבום מקסים ומשפחתי. אני מאד אוהב את הקול של עלמה זוהר ובעיקר את חיתוך הדיבור והשירה הכל כך ייחודים לה.עוד לא היה אלבום כזה מאז הכבש השישה עשר
יש לכם ילדים?! תשמיעו להם את השירים מהאלבום ותראו איך החדר מתמלא באווירה קסומה תמימה.

10. ג'יין בורדו – איך אפשר
הסגנון של ג'ין בורדו מדליק אותי – סטייל קאנטרי פולק בעיברית . אני מאד אוהב את השיר הזה. לדורון (הזמרת) יש קול מתוק וייחודי. השיר "עינב" ממש מצחיק אותי.

11. הקולקטיב –
costum
את הקולקטיב שמעתי לראשונה בהופעה ביום הולדתי כהפתעה מאישתי האהובה.
זאת היתה חוויה מדליקה, בהופעה הזאת היה הרגשה של ניסוי כלים מוצלח, חברי הלהקה משנים מיקומים ומבלבלים את המאזין / צופה. מרגיש שהם בדרך לטרוף את העולם.
אני ממש אוהב את הקצב של המתופף נדב.

12. אוזי זולטק – לא תמיד
את אוזי הכרתי מהתוכנית ריאלטי " מה שקורה באילת VIP" אוזי היתה מהתמודדות הבולטות בתוכנית. פחות עניין אותה המצלמה ואיך היא נראת, יותר עניין אותה להתמקצע ללמוד ולשיר.
יש לה קול חזק ואיכותי, היא טיפוס מאד מעניין. אני מאמין שבעזרת הכלים הנכונים ותוכנית אסטרטגית היא יכולה לכבוש את הקהל הצעיר והבוגר יותר.
חפשו אותה, יש לה את הלוק הנכון וחומרים מדליקים.

 ליצירת קשר עם גיל דרבינסקי:   0547774177  |    Pr2pluss@netvision.net.il | אתר

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה