בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | השנה שלי בלינקטון | השנה שלי בלינקטון: גלית קאשי, אשת יחסי הציבור, מסכמת את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון: גלית קאשי, אשת יחסי הציבור, מסכמת את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון: גלית קאשי, אשת יחסי הציבור, מסכמת את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון:  פרויקט מיוחד, בו אנשי יחסי הציבור של ישראל מסכמים את תשע"ה בפלייליסט הלינקטונים, האמנים והפרויקטים שהפיצו לתקשורת.
כאן תזכו לפגוש את הצד האישי שלהם, לקרוא על החיבור שלהם לכל פרויקט עליו עבדו וגם לראות לאילו שירים של אחרים בחרו לפרגן.

גלית קאשי , אשת יחסי ציבור אשר החלה את דרכה בשנת 2000 כמנהלת ומפיקה באולפני "מאסטר דיסק" שם התוודעה לעומק תעשיית המוסיקה  חיה ונשמה אותה רקמה ויצרה את הקשרים והכישורים הנכונים ובשנת 2011  מינפה את הידע שנצבר במהלך השנים והחלה את דרכה  כאשת יחסי ציבור למוסיקה ואמנים.

​"אני מאוד אוהבת מוזיקה ושמחה על ההזדמנות לעסוק בזה ביום יום.אני נהנית ללוות אמנים​ ולהיות עבורם יד מכוונת, יד מרגיעה וחולייה מבצעת.עם השנים האולפן למדתי להבין את נפשו של האמן וזה תרם לי רבות ביחסים הבין אישיים  שכה חשובים לתהליך המשותף."

 להאזנה לפלייליסט הלינקטונים המלא של גלית קאשי

1. לאה שבת- לגדול לצידך
שיר הנושא מתוך האלבום המקסים והאישי של לאה, שיר שמוקדשת לדנה בתה היחידה. לאה למעשה היא זמרת הסול של ישראל. אני אוהבת אותה מאוד ברמה האישית, מעריכה אותה ברמה המקצועית והיא למעשה חברה. אנחנו הולכות יחד ארוכה וכייפית. לאה- אין עליה!

2. אטלנטיקה- דיגידן
יריית הפתיחה מתוך אלבומם השני של הלהקה המיוחדת בסביבה! הסולן,  רמי דוידוף (שחקן ויוצר הסידרה "אטלנטיקה",  הוט 3) הוא פרופורמר אדיר.יש ללהקה חומר לא קונבנציונלי ואפילו נפיץ.

3. דניאל גולדברג- סוכרייה על מקל
דניאל הוא יוצר וזמר שאני מאוד מאמינה בו.הוא יוצר אמיתי שלא מכוון את עצמו לפלייליסט כזה או אחר, הוא משוחרר ומאוד לא מהונדס.התאהבתי בו ובחומרים ממבט ראשון.

4. שירן אברהם- מניפת האהבה
שירן היא זמרת מלאת קסם ואני מאמינה למה שיוצא לה מהפה.היא  נטולת מניירות  ויש לה קול אחד למליון ויכולות ווקאליות מדהימות.התאהבתי בה משמיעה ראשונה. האלבום שלה פשוט מצוין ומבחינתי היא זמרת שצפויה לה הצלחה בעתיד. השיר הזה הוא שילוב של טקסט מצוין ולחן מדהים.

5. דותן מלאך- נשמה
דותן הוא אמן יוצר וזמר שמזוהה עם התואר "עבודה קשה". אני מתפעלת מהדרך שהוא בחר הוא עושה טור של חודשיים בדרום הארץ תמורת לינה ועושה זאת בהצלחה רבה.הוא סופר מוערך בעייני!

6. שלי טל- מתוק מעז
מרוב שהתאהבתי בשיר הזה, הוצאנו לו גרסת רמיקס שכיכבה בטירוף. שלי טל, מעבר להיותה כישרון ענק היא גיטריסטית פנומנאלית. מה שאני אוהבת אצלה זה שיש לה קו בשירים שלה מאוד ברור, היא פשוט זמרת עם אופי.גם ברמה האישית זכיתי להכיר בחורה מדהימה.

7. שירה כהן- עוד:
שירה כהן היא זמרת הליווי של גלי עטר, שאף הייתה מופע החימום של גלי באמפי שוני (כבוד). איתה כל שיר פשוט מרגיש להיט, אוהבים אותה ברדיו.היא מלאת כישרון וצניעות ואני נהנית לעבוד איתה.

8. אורין-Mr. Black Shirt
אורין היא אמנית עוצרת נשימה בעייני ואף בינלאומית. אני מעריצה את המוסיקה שלה. הכל עשוי בצורה מאוד מוקפדת וברמה מאוד גבוהה, כמו שפרוקדט צריך להיות. אני הרוסה עליה. זה אחד השירים היפים ביותר שייחצנתי והוא שיר פשוט בנלאומי.אורין שרה אותו באנגלית ועושה זאת בהצטיינות. השיר הזה מדביק אותי לקיר.

9. מירי מילמן- ציפור מדבר
מירי היא זמרת שהצליחה יפה מעבר לים, שרה רק באנגלית ועכשיו היא "חוזרת הביתה", היא החלה לשיר בעברית והתרככה מעט (הגיעה מהמטאל) היא עמוסה בכישרון וכריזמה והיא מאוד יפה.

10. שמעון סמיט- אומרים שזה טוב: סינגל הבכורה של סמיט שהיה חלק מה "ווקה פיפל" שם כיהן בתפקיד הבס.. שמעון עובד מאוד קשה, מופיע המון ואני מעריצה אמנים מהסוג הזה, לא מפונקים.השיר הזה יצא לפני מספר חודשים ועדיין מככב  ומושמע בטירוף. שיר כייפי מאוד.

11. לירון אשקורי- קיץ
לירון הוא בחור שאני מאוד אוהבת ובטוחה שלא רחוק היום והוא יגיע להכרה שהוא ראוי לה. יש לו קול מיוחד מאוד, הגשה שחודרת לנשמה ומראה שיכול להוביל קמפיין אופנה.

12. הקופרים – חזרה גנרלית
מדובר בצמד (ניר ויגאל) שאחד חי בישראל והשני בבוסטון ויחד הם יוצרים מוסיקה  ממש מגניבה שאני מאוד מתחברת אליה.זהו סינגל הבכורה ויש עוד להיטים בקנה..

13. רוני שקלים- פרח אדום לבן
רוני היא זמרת מדהימה. הא משקיעה היא עובדת והיא מתמידה.  בשיר הזה היא מתחברת לשורשים שלה ומארחת את סבה לשיר מאוד מרגש.

 14. ליעד אסנר – אמיתית כמוך
ליעד הוא בחור כובש גם באישיות וגם כשראיתי אותו על הבמה הבנתי עד כמה הוא כישרוני ונועד למוסיקה.הוא מלא בקסם הוא חתיך והוא יגיע רחוק.

15. אסי יחיאל- איילת אהבים
אסי יחיאל הוא אמן שפועל מזה כמה שנים ביוון  יש לו קהל מעריצים שם ואלבום בלייבל יווני.עוד הצלחה בן לאומית של אמן ישראלי.זוהו הסינגל הראשון שלו בעברית והוא עושה זאת בהצלחה. שיר שעבד מעולה ברדיו.

 פינת הפירגון:

16. עבודות עפר-בלוז
הקול המיוחד עם העיבוד היפייפה ונגנים מעולים.השיר הזה עושה לי את זה.

17. רוזא- קחי נשימה אחת
שיר של "להתאהב משמיעה  ראשונה". כל המינונים מדוייקים בו.

18. צינורות – נתחיל הכל מחדש
ליאור זיסמן ואמיתי בן נון הם סופר מוכשרים בעייני. כותבים ומלחינים.י ש משהו בחיבור שלהם שעובד טוב והחומרים שלהם פשוט נוגעים ואמיתיים. אין שם מניירות."נתחיל מחדש" זהו סינגל הבכורה היפייפה   שלהם.אני מאוהבת!

19. איבי הנחלסצנה אחרת
רוק ישראלי בועט  ומשובח עם נגנים מעולים.יש מסר בטקסטים שגם לקוחים מן המקורות לצד טקסטים אישיים.

20. Phototaxis – When Doves Cry
הם מעין קוקטייל של גרוב אלקטרוני עם סול ודארק ששובה את אוזני. אני אוהבת את הקאבר הזה שמצליח בפירוש לרגש.

21. מופע  הארנבות של ד"ר קספר מנגינות
החבר'ה האלה יודעים מה הם עושים והם עושים את זה מעולה.השיר הזה פשוט כייפי וגורם לי לשמוע אותו בלופ וזה לא נמאס.הקספרים מוכיחים שהזמן עושה להם רק טוב.

22. ניסים עורקבי – משה אבידור
שמעתי ונדלקתי. משהו בטעם של פעם. עוקבת.

23. סמדר רונן – מאמינה
נקיון הקול, הצלילות.יש לה כל האיכויות הנדרשות. הנשמה נפתחת כשמאזינים לה. אני מהמרת עליה שהיא תגיע רחוק. רחוק מאוד. זה רק עניין של זמן.

ליצירת קשר עם גלית קאשי: galitk.pr@gmail.com

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה