בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | השנה שלי בלינקטון | השנה שלי בלינקטון - יהל ידלין, אשת יחסי הציבור, מסכמת את תשע"ו

השנה שלי בלינקטון - יהל ידלין, אשת יחסי הציבור, מסכמת את תשע"ו

השנה שלי בלינקטון - יהל ידלין, אשת יחסי הציבור, מסכמת את תשע"ו

השנה שלי בלינקטון: אנשי יחסי הציבור של ישראל מסכמים שנה בפלייליסט הלינקטונים שהפיצו לתקשורת.
הזדמנות טובה לשמוע את הצד האישי שלהם, לקרוא על החיבור לפרויקטים עליהם עבדו וגם לראות לאילו שירים של אחרים בחרו לפרגן.

והפעם, אשת יחסי הציבור יהל ידלין מסכמת את השנה שלה בלינקטון.
"השנה הזו, שתיכף חולפת לה, הייתה שנה מכוננת. מעין קפיצת מדרגה עבורי. עמוסה בעבודה קשה וממלאת ובמלא דברים טובים ומפתיעים. הגיעו אליי "מתנות" לידיים וזה תמיד מרגש ומפתיע. הכרתי אנשים חדשים ומעניינים בדרך, אומנים חדשים ומסקרנים שהיה לי הכבוד לעבוד איתם. והם הפסקול שלי לשנה החולפת.
לינקטון היא חלק בלתי נפרד מתחום היחצ בשבילי. מתחילת הדרך שלי בתחום הם פשוט היו שם. היום זה מרגיש כמו בית חם. שירות אישי שהפך לחברות, פירגון גדול ואמיתי ומקצוענות לאורך כל הדרך. שנה טובה!"

להאזנה לפלייליסט הלינקטונים המלא של יהל ידלין

1. מתתיהו בנד – המצב
הרכב ההיפ הופ הססגוני הזה, בהנהגתו של הסולן מתי אליהו, הוא אחד הדברים המרעננים שיצאו פה בתחילת השנה הזו. סינגל שקיבל המון פרגון ברדיו. הם תכף חוזרים אלינו עם סינגל לא פחות מצוין. תתכוננו.

2. מיכל שפירא – אלוהים הוא אישה
מה לא נאמר עליה? מה שבטוח- אי אפשר להתעלם ממנה. היא צעקה את זה סופ סופ. אלוהים הוא אישה! מיכל, הכי צבעונית, עם אישיות ונשיות מתפרצת, תעוזה, הומור, וווקאליות שאין שני לה, כאן כדי להישאר!

3. Lily Fay – Mess Everything Up
לילי הפיה. אחת היוצרות הכי קסומות, מקצועיות, חרוצות ומשקיעות שהכרתי. החשיפה והפרגון שהיא קבלה ועדיין מקבלת על אלבום הבכורה הנפלא והכ"כ מושקע שלה, 'Coming Home', ממש לא ברורים מאליהם. עם כל הרגש והעומק בשירים, ישנו גם הצד הזה שלא מתפשר. על כלום. ניכר שהלכה עם הבחירות שלה עד הסופ. הכי מגיע לה בעולם.

4. ליאת צדקיהו – תיקח
אחד הסינגלים היפים מהאלבום הבכורה שלה 'תן אהבה', שיצא ממש לאחרונה. אלבום מיוחד, בסגנון מאוד ייחודי. אין עוד כאלו. ליאת היא אדם עם לב ענק וזה ניכר באלבום. אלבום של סיפור חיים, אהבה לחיים והמון רגש. היא תעלה בכם חיוך. תאזינו לה.

5. יהודה מסס וויקטור ויצמן – אזיני ואז'יני
אחד הדברים המיוחדים, המקפיצים והיפים שתשמעו כאן. ולא צריך להיות מהעדה בשביל לאהוב את זה. זה כ"כ בית אבא. מדובר בשני מוזיקאים מוערכים, ותיקים וידועים, המשתפים פעולה בניהם ומביאים לנו ריח מבית ילדותם. זה גם הריח של בית ילדותי. התמכרתי לזה.

6. אורטגה – איצ'יבאן
זה אחד הטובים שיצאו כאן לאחרונה. והוא לא מפסיק להתנגן ברדיו. וזה שייך לאורטגה. ובטח שמעתם עליו. מתוך האלבום השני שלו שיצא בהפתעה, 'החיים עפ אורטגה חלק ב', חצי שנה בלבד אחרי האלבום הראשון! הוא מוכשר אש. ועדיין לא אמר את המילה האחרונה.

7. דין דין אביב ולאה שבת – כל מה שיש בך
שתי ענקיות בשת"פ חד פעמי ומיוחד, לנו הנשים. הוואקליות והשילוב הייחודי של שתיהן כ"כ רגיש, נוגע וכובש. בהפקתו של סנגיט סגל המוכשר. שיר שקיבל כ"כ הרבה פרגונים. ובצדק.

8. Navot – Martin
נפלתי ממנו בשמיעה הראשונה. ועדיין נופלת. כמה רגישות. Navot עם הקול הכ"כ חם שלו הורס עם השיר הזה ונוגע במקומות הכי פנימיים בגופ. מחכה לשמוע עוד כאלו ממנו.

9. אבישי רוזן – אחזור
הוא אמנם הכי צעיר פה, אבל מפוצצ כשרון, עם טקסטים חדים ולא מתפשרים. יוצר צעיר שעושה כיום את דרכו לכל אחד מאיתנו. הוא לגמרי בדרך הנכונה.

פינת הפרגון

10. מיכל לוטן – Sinking Stone
התוודעתי אליה עם השיר הזה. מרתקת וסוחפת בעייני .

11. הדג נחש ופלד – לא מה שיפיל אותי
שתי פצצות יחד. הדג נחש ופלד. מתוך הכירות רבת שנים ועבודה משותפת מביאים יחד היפ הופ עוצמתי ומדויק. ללא ספק השיר הכי טוב באלבום האחרון של הדג נחש. ופלד. פלד הוא כידוע אחד האומנים האהובים עליי :)

12. May Ziv Zarka – Universe Control
נפלתי מהשיר הזה. זה לחלוטין הסגנון שאני אוהבת כשמדובר ברוק אלטרנטיבי. מצוין. בהצלחה מאי!

13. אביב גדג' – כאבי גדילה
מיותר להכביר במילים. אחד היוצרים הטובים והמסקרנים שיש לנו כאן. כנות וכאב נשפכים ממנו כשהוא שר. אני לא צריכה יותר מזה. תמיד איכשהו מוצאת את עצמי בתוך השירים שלו.

14. דניאלוף – אל תלכי לי
כ"כ נכון להם יחד! אסי ישראלוף שאני כ"כ אוהבת ודני שניידרמן המוזיקאי הכה מוכשר. אין מקום לטעויות. פרויקט נהדר.

 

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה