בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | השנה שלי בלינקטון | השנה שלי בלינקטון - לידן מנפק - איש יחסי הציבור מסכם את תשע"ז

השנה שלי בלינקטון - לידן מנפק - איש יחסי הציבור מסכם את תשע"ז

השנה שלי בלינקטון - לידן מנפק - איש יחסי הציבור מסכם את תשע"ז

השנה שלי בלינקטון: אנשי יחסי הציבור של ישראל מסכמים שנה בפלייליסט הלינקטונים שהפיצו לתקשורת.
הזדמנות טובה לשמוע את הצד האישי שלהם, לקרוא על החיבור לפרויקטים עליהם עבדו וגם לראות לאילו שירים של אחרים בחרו לפרגן.

לידן מנפק, בן 23 מהקריות, מתעסק ביחסי ציבור, ניהול מדיה והפקות של אמנים ועסקים מזה כ 5 שנים. "תמיד הייתי שם, תמיד הייתי בכל מקום אם זה במועדונים ואם זה בהפקות, תמיד הייתי צריך להיות מעורב בכל מה שקורה ותמיד זה שיעשה הכול בשביל שזה יצליח.
האמת שאני הפכתי את העבודה לחיים האישיים שלי כל אחד מהאמנים שעובדים איתי יודע שמעבר למנהל יחסי ציבור אני גם חבר, אוזן קשבת וכולנו משפחה. אני עוזר המון לאמנים שלי גם בתחום האישי של חיי היום יום, אנחנו מרבים להיפגש אפילו סתם לכוס קפה, חשובה לי הדרך לא פחות מההצלחה.
ללא ספק בניתי לעצמי סוג של משפחה שנייה סביבי. מבחינתי מערכת לינקטון היא אחת מתהליכי החובה בהוצאה של כל סינגל, אי אפשר לדלג על השלב הזה. העבודה והטיפול המסור מול צוות לינקטון גם ברגעים של לחצים וזמנים לחוצים הוא תמיד מקצועי, חייכן ובאנרגיות טובות. אני בטוח שיש את תעשיית המוזיקה של לפני לינקטון ותעשיית המוזיקה של אחרי לינקטון".

פייסבוק | ליצירת קשר 

להאזנה לפלייליסט הלינקטונים המלא של לידן מנפק

1. עומרי סבח ואושר אריכא – אמסטרדם 
אחרי שנתן כל כך הרבה "מרגוע" ולקח את כולנו "עד המדבר" ומשם סחף "לאן שהרוח תיקח" יחד עם דיג'יי אונלי וטליסמאן עומרי סבח משחרר סינגל בשיתוף פעולה עם הזמר והיוצר אושר אריכא שללא ספק הנחית אותנו ב "אמסטרדם" .

2. עומרי סבח – מרגוע 
"מרגוע" הוא שיר אהבה שנכתב והולחן ע"י עומרי סבח יחד עם דיג'יי צאלון אשר אחראי גם על ההפקה המדהימה והעשירה שמלווה בקליפ שיגרום לכל אחד מאיתנו למצוא את ה"מרגוע" שלו .

3. סדריק – שופינג
סדריק בן שבת המוכר מהרכב "האולטראס" יחד עם המון להיטים בלתי נשכחים שלקחו חלק מתקופה של כל אחד ואחת בחיים שלנו וגם הוציא את השירים "כמה חם כמה יופי" , "ילד מכונה" ואת השיר "בא לה" עם תומר שפר תחת הלייבל "טאקט רקורדס".
כיום סדריק יוצא בקריירת סולו ודרך עצמאית והוא לא מתכוון לעצור כל הדרך למעלה. "שופינג" הוא סינגל ראשון של סדריק כאמן סולו ללא לייבל מאחוריו. "שופינג" הוא בעצם הימנון הגבר המתוסכל שניגרר עם האישה למסע קניות מטורף. אתם חושבים שזהו? בקרוב מאוד יוצא לסדריק סינגל חדש "בית ספר" שיופץ כמובן במערכת לינקטון וללא ספק שם הוא לא עוצר.. סדריק מכין לכם חורף מלא בהפתעות.

4. עדן בן אברהם – זה לא הזמן
עדן בן אברהם בכל קול הפעמונים שיוצא בסנונית שניה מתוך אלבום הבכורה המגוון שבדרך.
"זה לא הזמן" הינו בלדה מרגשת מלאה בהרמוניה מוזיקלית מטורפת למילים של גל שריג ולחן של אריק זנטי שמנצח גם על ההפקה והעיבוד. עדן לא מתכוון לעצור ובקרוב מאוד משחרר להיטים חדשים שיכבשו לכם את הלב ופשוט לא יפסיקו להתנגן לכם באוזן.

5. אור בהלול – יש לי הרגשה
אור בהלול, זמר ענק עם נשמה ענקית שיוצא בסנונית שניה למילים ולחן שלו לצד העיבוד הגאוני של ירדן "ג'ורדי" פלג . בהלול בעל קול תענוגות נעים לאוזניים וחודר ישר ללב. בשיר "יש לי הרגשה" מתאר אור את מערכת היחסים המורכבת בין אב לבנו.
אור מסביר את רצונו האדיר שבליבו לשמוע מאביו מילים חמות המביעות אהבה, אמונה וקבלה. בקרוב מאוד אור בהלול מתכוון להוציא סינגל חדש ומתקרב קצת יותר לבורא עולם.

6. הדס – STRONG
הכירו את הדס שור, הלכה כנגד כל הסיכויים שלאחר מקרה מטלטל בחייה האישיים החליטה לעזוב את עבודתה כמשנה למנכ"ל וכמובילה בתחום המדיה החברתית לאחר שניהלה ברשת האמנים הגדולים בארץ כמו עידן רייכל, יהודית רביץ ועוד רבים במשך השנים. כיום הדס החליטה לשים את העבודה בצד ולהתרכז במוזיקה ולהגשים את חלומה הגדול וללמוד בבית הספר "רימון". השיר " STRONG " הינו סינגל ראשון של הדס שהשתחרר אל העולם הגדול והוחתם בחברת התקליטים הבינלאומית JOY RECORDS .
הסינגל חצה יבשות וקיבל הכרה עולמית, הדס הספיקה להתראיין לכמה מקומונים בחו"ל ולקבל תפוצה נרחבת בארה"ב , אירופה, דרום אמריקה ועוד. הדס בקרוב משחררת סינגל חדש בעברית שללא ספק ישאיר טעם של עוד!

7. ירדן גולן מארח את יריב זריהן – לאן 
לאחר מאות פוסטים סוחטי רגשות, עשרות אלפיי לייקים ואלפי עוקבים בפייסבוק הכותב והראפר ירדן גולן שחרר סינגל כאשר הוא מארח את הזמר יוצא "אייל גולן קורא לך" יריב זריהן. בקרוב מאוד עתיד ירדן גולן לשחרר את הספר הראשון שלו לאור. הסינגל הופק ועובד ע"י רון אסולין ונכתב ע"י ירדן גולן.

8. יניב הראל – אני ניצחתי
הזמר יניב הראל יצא בסינגל חדש ומרתק שנכתב ע"י יניה הראל ללחן יווני עם סגנון כייפי וקליל לצעד עיבוד והפקה של אבי גוטמן.
את יניב תוכלו למצוא מופיע כמעט בכל אירוע וכל איזור בארץ ואפילו ביום העצמאות האחרון הופיע בארה"ב בקנזס סיטי בלוס אנג'לס.

פינת הפרגון

9. אורי בן ארי – בסוף הפרפרים מתים
פשוט גאוני, שיר גאוני בכל דבר פשוט מהמילים ועד ההפקה, האמת שאני לא מכיר את אורי באופן אישי אבל ללא ספק אפשר להבין שמדובר פה ביוצר ענק עם נשמה ענקית.

10. טליסמאן – ההפך ממך
מעבר לאמן מעולה וראפר מדהים טל הוא חבר ובן אדם מעלה הכל.
בחרתי דווקא ב "ההפך ממך" כי להוציא מכתב אהבה בקיץ שכולו שירים מקפיצים זו יציאה גאונית.

11. גיל ויין מארח את בניה ברבי – אל תשאלי 
מה אפשר להגיד? פשוט יצירה גאונית של גיל בבחירת זמר מדהים (בניה ברבי) לצד הפקה מדהימה ומדוייקת ומילים סוחפות שפשוט משאירות מלא מקום לדמיון.
את גיל אני מכיר כבר כמה שנים טובות , מדובר באדם מיוחד ומוכשר מאוד.

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה