בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | השנה שלי בלינקטון | השנה שלי בלינקטון: משה זיו, איש יחסי הציבור, מסכם את תשע"ז

השנה שלי בלינקטון: משה זיו, איש יחסי הציבור, מסכם את תשע"ז

השנה שלי בלינקטון: משה זיו, איש יחסי הציבור, מסכם את תשע"ז

השנה שלי בלינקטון: אנשי יחסי הציבור של ישראל מסכמים שנה בפלייליסט הלינקטונים שהפיצו לתקשורת.
הזדמנות טובה לשמוע את הצד האישי שלהם, לקרוא על החיבור לפרויקטים עליהם עבדו וגם לראות לאילו שירים של אחרים בחרו לפרגן.

זיו תקשורת הוא משרד יחסי ציבור מהבולטים והמובילים בארץ – המשרד התחיל את דרכו בשוק המוסיקה , אבל התרחב גם לשוק ייצוג העסקים.
כיום מיוצגים במשרדם : סטטיק ובן אל תבורי, רותם כהן, מאור אדרי, איציק שמלי, המנסטליסט, ניר חיימוביץ ועוד. בתחום העסקים הם מייצגים את פיצה גו (רשת הפיצריות האוטומטיות), ROCA ועוד.
"את תחום יחסי הציבור גיליתי בזכות לינקטון, כשעזרתי לחברה טובה עם שיר שהוציאה. עם קבלת תוצאות החשיפה המפתיעות של השיר, הכרתי גם את ויקטור מצוות לינקטון שסיפר לי על תחום יחסי הציבור וכך החלטתי לפתוח משרד."

להאזנה לפלייליסט הלינקטונים המלא של זיו תקשורת

1. סטטיק ובן אל תבורי – זהב
זהב הוא לא רק שיר זהב. הוא חוויה מוזיקלית וויזואלית שזורקת את המאזין והצופה לפיפטיז-סיקסטיז.  השיר שבר כל שיא אפשרי ומועמד לשיר השנה וקליפ השנה בכל האפיקים. בהחלט אחת היציאות החשובות ביותר בקריירה של סטטיק ובן אל תבורי והמוסיקה הישראלית בכלל.

2. סטטיק ובן אל תבורי – טודו בום
השיר שפתח את הדלת מעבר לים, הפך ללהיט הכי גדול בברזיל, גרם למאות טלפונים מכל רחבי העולם וזכה לעשרות סרטוני אינסטגרם של כוכבים הוליוודים ושחקנים בולטים בעולם.

3. רותם כהן – כל כך יפה לך
נישאר מעבר לים. כבר שנים שרותם כהן יוצר מוסיקה לטינית, הרבה לפני דספסיטו, שהפך את הז'אנר לנפוץ ביותר בעולם בתקופה הזו. כהן חבר לדסאמר בוואנו, מהכותבים והמלחינים הגדולים ביותר בעולם הלטיני (המקביל הלטיני של רותם כהן) ויחד הם יצרו שיר שהוא לא פחות מהמנון.  השיר כיכב  בצמרת ההשמעות במשך יותר מחודשיים ועדיין  שם.

4. מאור אדרי – קטנה
האלבום החמישי של מאור אדרי נפתח עם בלדה עוצרת נשימה וקליפ שהפקתי בעצמי ובו שיחקו כוכבי הרשת אלעד לוי וליהי בנין. השיר שבר כל מסגרת, חדר לפלייליסט של גלגלצ והוביל את מצעד ההשמעות בארץ.

5. רותם כהן – פלאברה
שוב רותם כהן עם שיר לטיני ורומנטי רק שהפעם הוא קצבי וסוחף.  נשמע להיט מהרגע הראשון – יצא לפני שבועיים ועדיין מככב במקום הראשון במצעד השבועי של רדיומטר. רותם כהן מדבר על אהבת תכלס, שהיא בלי משחקים ופלאברה!

6. eyal golan ft. vivo – goda buba
זו הפעם הראשונה שמחייה שפת הג'יבריש מצליח לגרור אליו זמר מזרחי שבאמת זורם עם הראש שלו במאה אחוז.  אייל גולן שמע את הלהיט הבינלאומי וואקה  והופתע לגלות שהיוצר הוא ישראלי. גולן יצר קשר עם ויוו להקלטה של שיר משותף. ויוו אמנם כבר יצר עם מאור אדרי וליאור נרקיס, אבל זו הפעם הראשונה שהוא לא רק מפיק מוזיקלית, אלא גם מצליח לשתף פעולה עם ז'אנר הג'יבריש שהמציא.

7. אייל גולן – תחזיר לי אותה
הייתה לי את הזכות והעונג לבחור שיר אחד באלבום של אייל גולן ולתת 110%. השיר לא יצא מעולם כסינגל ונעשתה עליו עבודת רדיו מעמיקה שהובילה אותו למקום הראשון במשך יותר מחודשיים ולאחד השירים המושמעים ביותר מהאלבום הנוכחי. השיר אגב מתמודד לשיר השנה בערוץ 24 והתחנות האזוריות וזאת כמובן מבלי שלעולם יצא כסינגל רשמי.

8. איתי לוי – היי את
תקופה קצרה בת 3 חודשים שעבדתי עם איתי לוי הובילה להישגים חסרי תקדים ובניהם כתבת מגזין בחדשות שישי של ערוץ 10, זמר החתונות, ראיון וידאו בוואלה! ועוד וכל זה עם השיר המקסים הזה שכבר מזמן מככב ביוטיוב – שיר נפלא שצמח מהשטח וקיבל דחיפה חזקה במדיה.

9. איציק שמלי – יום בחיי
כמה שאני אוהב את האיש הזה , זה פשוט לא יאמן , איציק שמלי בעל קול הקטיפה המלטף בבלדת אהבה מרגשת שחרך את הרדיו – עם פזמון מנצח שמראה את יכולתיו הבלתי נגמרות של שמלי.

10. עומרי סבח – מרגוע
אחרי להיטי מדינה כמו "עד המדבר ולאן שהרוח תקח" עומרי סבח יצא לקריירת סולו עם השיר היפייפה הזה , שיר שאני אישית מאד אוהב.

פינת הפרגון 

11. חנן בן ארי – ויקיפדיה
יצירת מופת של חנן בן ארי, פשוט שיר מהפנט.

12. נצ'י נצ' – כל הזמן הזה
כילד שגדל על מוסיקת הראפ נהנתי מאד בפעם הראשונה שהצליחה להגיע המוסיקה המחתרתית והנוקבת של ראפ לפסגת המיינסטרים הישראלי.

13. נתן גושן – דור הסתלבט ועשרים ושש
יצירות מופת במוסיקה הישראלית, אהבה ממבט ראשון – פשוט שירים מדהימים!

14. משה פרץ – כוס של יין
משה פרץ הוא ללא ספק אחד הזמרים האהובים עליי וכאן הוא פשוט שיחק אותה ובענק אני אתפלא עם השיר הזה יהיה בצמרת הלהיטים הגדולים ביותר שיצאו השנה במצעדים השונים.

15. האולטראס מארחים את מתן עגמי – בא לי
הייתי מכור לשיר הזה במשך תקופה ארוכה, פזמון  ממכר – לדעתי השיר הטוב ביותר של האולטראס עד היום.

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה