בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | השנה שלי בלינקטון | השנה שלי בלינקטון: עופר מנחם, איש יחסי הציבור, מסכם את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון: עופר מנחם, איש יחסי הציבור, מסכם את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון: עופר מנחם, איש יחסי הציבור, מסכם את תשע"ה
השנה שלי בלינקטון: היחצ"ן עופר מנחם מסכם את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון:  פרויקט מיוחד, בו אנשי יחסי הציבור של ישראל מסכמים את תשע"ה בפלייליסט הלינקטונים, האמנים והפרויקטים שהפיצו לתקשורת.
כאן תזכו לפגוש את הצד האישי שלהם, לקרוא על החיבור שלהם לכל פרויקט עליו עבדו וגם לראות לאילו שירים של אחרים בחרו לפרגן.

עופר מנחם, מהעסוקים והמוכרים  בתחום יחסי הציבור בישראל,  קרוב ל 20 שנה.

להאזנה לפלייליסט הלינקטונים המלא של עופר מנחם

1. דיקלה – אין עוד אהבה כזאת
אני מעריץ ענק של דיקלה עוד מלפני עשור, התברכתי לעבוד השנה על אלבומה החדש "ואם פרידה" שכל שיר בתוכו מבחינתי הוא פנינה אמתית. אחד מהגדולים שיישאר פה לדורי דורות הוא "אין עוד אהבה כזאת" שמחבר את קולה הייחודי ללחן וטקסט נפלאים עוצמתיים ומרגשים. לדיקלה יש קסם משלה, אותנטיות מדהימה ואתה מאמין לכל מילה שהיא שרה, אמנית מרגשת ונצחית.

 2. איתי לוי ומרגלית צנעני– עוד יום
איתי לוי הוא אחד מהזמרים הייחודיים שיש בז'אנר הים תיכוני, וכשהוא פוגש את המלכה הגדולה מכולן מרגול לבלדה – התוצאה גדולה מהחיים. הקולות שמשתלבים, העומק של שניהם והביצוע המופלא משאירים לי תמיד טעם של עוד.

 3. אדיר גץ – ילד בשדות
עוד זמר ויוצר שאני מעריץ גדול שלו מתחילת הדרך הוא אדיר גץ. כמה כישרון, כמה יצירה וכמה עבודה קשה הבחור הזה עושה. אני גאה בו ורואה את ההתפתחות המדהימה שלו בשטח, אדיר גץ כאן להישאר ולעוד עשורים. "ילד בשדות" הפך השנה ללהיט ענק וכבש כל מסגרת אפשרית. הוא רק קמצוץ מהכישרון הרב שיש בזמר והיוצר הזה.

4. ארקדי דוכין – בננה
בשנה הקרובה ארקדי דוכין יציב פה סטנדרט חדש של מוזיקה עם אלבום קונספט מדהים, שהתמזל מזלי לשמוע כבר את רוב שיריו. "בננה" הסינגל הראשון מתוכו הוא פשוט ממתק אמיתי, שיר שעשה לי שמח כל הקיץ הנוכחי. האלבום המתקרב מלא בשלאגרים מנצחים של זמר ויוצר שבאמת אין שני לו.

 5. גלעד שגב – זמן להשתנות
 גלעד שגב הוא לא רק אחד מהזמרים והיוצרים הכי מוכשרים בארץ מזה עשור, הוא גם אחד מהאנשים הכי מדהימים שנתקלתי בהם. אין גבול לאהבה והערכה שאני חש אליו. בשנה הקרובה ייצא אלבומו החדש והמסקרן ומתוכו אני בוחר להשמיע לכם את הסינגל הראשון שיצא "זמן להשתנות", שיר נפלא, מלא באומץ, חו"ליות ואיכות. ולגלעד אאחל שלא ישתנה לעולם כי הוא פשוט עם נשמה ונתינה מדהימה. זכיתי.

 6. דוד ד'אור– שיר המעלות לדוד
את דוד ד'אור אני מכיר כבר למעלה מ 2 עשורים, מעבר להצלחותיו הרבות בארץ הוא שגריר ענק של מדינת ישראל בעולם. המוזיקה שלו נוגעת במליוני אנשים – ובצדק. הוא תמיד מגוון מפתיע ומביא בשורה. אמן שרק ממשיך להשתבח עם השנים.

7. דודו אהרון – לא תמיד נכון
דודו אהרון ואני הולכים דרך ארוכה ביחד, קשה לי להסביר את גודל החיבור בנינו, יש פה אהבה גדולה. זכיתי להכיר בן אדם מדהים שתמיד מעריך, צנוע ועל הקרקע, חבר אמיתי וזמר ויוצר מוכשר מהגדולים שיש לנו בארץ כיום. השנה הוא הוציא אלבום מלא בלהיטי ענק, "טרמינל 3" סחף מדינה שלמה. מתוכו בחרתי את השיר שאני הכי אוהב באופן אישי, "לא תמיד נכון" שכל פעם שאני שומע אותו אני מתרגש מחדש.

 8. נדב גדג' – GOOD VIBES
 יש זמרים שאפשר מיד להבחין שיש להם את כל החבילה, נדב גדג' הוא כזה, ואין עוד אחד כמוהו בישראל. אין לי ספק שהשנה הבאה עלינו לטובה תתברך בלהיטי ענק שלו, וזה הראשון מהם שבהחלט עושה לכולנו מצב רוח טוב – גוד וויבז.

 9. מאיה בוסקילה – מגדל
כמו דודו אהרון גם עם מאיה בוסקילה אני הולך דרך של קרוב לעשור, עברנו המון דברים ביחד, ואם הייתי צריך לסכם בכמה מילים אז הייתי מגדיר את מאיה כאישה אמיצה, פייטרית, לא מתפשרת, סופר מוכשרת ובעלת אחד מהקולות הנשיים הכי יפים לא רק בארץ אלא בעולם. מקדיש לכם את "מגדל" אחד מהשירים היפים שלה השנה.

 10. מלי לוי ושמעון גרשון- פתאום את לבד
בכל שנה יש לך את השיר הזה שלא נס לחו, מהרגע הראשון ששמעתי את השיר הזה התאהבתי. גיליתי את מלי לוי ושמעון גרשון, זוג מקסים, כישרוני, שעובד קשה לא מתפשר ובעיקר יודע לרגש. זה אחד מהשירים הכי אהובים עלי בשנה האחרונה, והוא מלווה אותי יום יום. למי שלא ראה אותם בהופעה, אני ממליץ בחום לרוץ, פשוט הנאה צרופה.

 11. עומר אדם – מודה אני
 עומר אדם כבר לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד, הוא פשוט יצרן הלהיטים הכי גדול בקרב האמנים הצעירים בארץ, אבל כל להיט אצלו זה מגה להיט. השנה הוא עשה מהפכה וגם שיחרר אלבום חדש ומצוין, מלא בשירים מעולים, מתוכו בחרתי את שיר הנושא "מודה אני" פשוט המנון מלא רגש, עם הקול הייחודי והחודר של עומר. הוא רק בן 21 אבל עושה בית ספר לכולם.

 12. רוני דלומי – איש של לילה
כמה קסם וכמה יופי… רוני דלומי היא פשוט קסם של בחורה, מלאת נתינה, אהבה, הערכה וזו גם הסיבה שהיא ככה מצליחה, השירים הנפלאים, הדרך והעבודה הרבה שלה הביאו אותה לפסגת המוזיקה בישראל. כששמעתי את "איש של לילה" בפעם הראשונה מיד התאהבתי, כמו שמיד התאהבתי ברוני.

13.  רועי סנדלר – I NEED YOU BABY
את רועי סנדלר הכרתי לפני קצת פחות משנה, הוא וכל משפחת סנדלר נכנסו לי מיד ללב, הם מלאי אהבה  ובעיקר אנשים שמבינים את משמעות המילה – עבודה קשה. רועי שמעצב את עצמו עכשיו, לומד ועושה דרך בעולם המוזיקה הוא בחור חם ומלא כישרון, אני מתפעל ממנו כל פעם מחדש. את השיר החדש שלו כששמעתי בפעם הראשונה באולפן של הנרי הגדרתי כפצצה. אז תתכוננו לשנה מרובת פצצות ולהיטים מבית רועי סנדלר, אחד מהאמנים שעובדים הכי קשה, הכי רציני והכי מדויק.

14. גיא ויהל –בא לי לדבר
עוד לפני שהתחלתי לעבוד עם גיא ויהל, הערצתי את המוזיקה שלהם, הם יודעים לתת בראש ולא מתפשרים על כלום. השנה גם למדתי להכיר את שניהם מקרוב והתאהבתי. האישיות, הכישרון, ההתמדה, וההופעות החיות המדהימות שלהם מילאו אותי בהמון אנרגיות. "בא לי לדבר" הוא אחד מהשירים שהכי אהבתי בשנה החולפת, לא סתם הוא גם מועמד לשיר השנה בכל מצעד אפשרי.

15. דנה לפידות – כמו בהתחלה
 גילוי נאות… דנה לפידות היא כמו אחות, דנה לפידות היא אהבת חיי. קרוב לעשור שאנחנו מלווים אחד את השנייה, חובים דברים, ובעיקר שם אחד בשביל השני. דנה לפידות היא הכל, הכישרון מתפוצץ ממנה, העומק והרגישות שלה כאדם מתבטא גם בשירים, ואצלה כל שיר הוא ילד משלו. לקראת האלבום החדש שייצא – אלבום מושלם, בחרתי את הסינגל הראשון שיצא מתוכו "כמו בהתחלה", שיר פשוט מושלם, כמו דנה שלי.

 16. יובל דיין – בשעה טובה
אל תתנו לתלתלים המדהימים של יובל דיין לבלבל אתכם! הילדה הקטנה הפכה לבחורה בוגרת, מעורבת בכל פרט קטן במוזיקה שלה, מלאת כישרון, עומק, הבנה, והאישיות המיוחדת, החום שהיא מפגינה, והחיבור שלה לקרקע הם הסיבה לכך שכל שיר שלה הופך ללהיט ענק, כמו זה "בשעה טובה" שהוא רק טעימה קטנה ממה שמצפה לכם מיובל דיין בשנה הקרובה.

 17. עדן בן זקן – מלכת השושנים
 עדן בן זקן הוכיחה השנה שיש מקום לזמרת מזרחית חדשה, היא הדבר הכי חם ונכון, לוק מנצח, שירים פצצה, הופעות ועבודה קשה בשטח ואישיות מגניבה, קלילה וכייפית. עדן בן זקן היא לא רק מלכת השושנים אלא מלכת היו טיוב, מלכת השירים שהושמעו מתוך המכוניות, מלכת הרדיו ומלכת השטח. היא התגלית של השנה וזו רק ההתחלה.

 18. עידן עמדי – קרוב
כמה שורות לא יספיקו לי להסביר כמה כישרון, צניעות, קסם ויצירה יש בבן אדם הזה. עידן עמדי הוא פשוט יחיד במינו. אני אוהב את הבן אדם שבתוכו, את האישיות המדהימה ואת זה שהוא לא מתפשר על האמת שלו ועל היצירה שלו. השנה הוציא אלבום חדש ומצוין מתוכו בחרתי את השיר "קרוב" שהוא אחד מאלו שאני מחובר אליהם במיוחד והוא מרגש אותי וממלא אותי באהבה וקסם – כמו עידן.

 19. שלומי שבת – רומי
שלומי שבת הוא לא סתם האמן הכי מצליח בישראל כיום, העבודה הקשה שלו מזה 4 עשורים הביאה אותו לשיא היצירה והרגש, אין גבול לאהבה והערכה שיש לי אליו, תמיד מפרגן, תמיד מסתכל על הכוס המלאה ותמיד מוביל בתחומו. הוא מושא הערצה לכל אחד ואחת בארץ וגם עבורי. מתוך אלבומו האחרון בחרתי באחת מהרצועות הכי מרגשות "רומי", שיר שהביא עוד צד של שלומי, שאוהב לחדש, להתחדש, להפתיע ולא לדרוך במקום.

20.  פשוטי הרחוב –  לבוש לבן
השנה גיליתי את ההרכב החדש הזה, בחורים לא צעירים, כבר לא בתחילת דרכם, אבל יודעים לתת שואו מדהים על הבמה, ליצור, לעבוד קשה ולכתוב שירים מצוינים. כל יום שאני מלווה אותם אני יותר ויותר מתפעל מהדרך הקשה שהם עושים, האמון שלהם בכל דבר והאהבה הגדולה שלהם למוזיקה. "לבוש לבן" הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום שבדרך והוא כל מה שטוב בעולם המוזיקה.

21.  אלקנה מרציאנו – דנה
כששמעתי את השיר הזה בפעם הראשונה עף לי התריס…  איזה להיט. אלקנה מרציאנו הוא כוכב, כוכב גדול, אבל בחור צנוע, סבלני, רעב להצלחה וטורף את הבמה. הוא פייטר והוא לא מאמין בקיצורי דרך אלא בעבודה קשה, זו הולכת להיות השנה שלו.

 22. מופע הארנבות של דוקטור קספר – מנגינות
הם מלווים את פסקול חיינו כבר 20 שנה, והשנה הם הולכים להפגיז עם האלבום הכי טוב שלהם עד היום. אלבום מגוון מלא בסגנונות מוזיקליים ועתיר בלהיטים. "מנגינות" היה הסינגל הראשון מהאלבום והוא שיר מעולה, שכייף להאזין לו בכל יום ובכל שעה. הקספרים הם עוד הוכחה שכישרון רק משתבח עם השנים.

23. שירי מימון – אוויר
שירי מימון היא אולי אחת מהזמרות הכי עסוקות בארץ, כל כך הרבה פרויקטים מצליחים והופעות ענק ליווה אותה השנה אבל היא לא שכחה גם להביא להיטים… בחודשים הקרובים ייצא לאוויר אלבומה החדש, מתוכו השיר הנוכחי "אוויר" שיר פופ מצוין שמבליט שוב את השירה והקול הענק של שירי.

 24. שקד קוממי והאולטראס – מרגיש במקסיקו
שילוב מנצח של 2 אמנים נפלאים: שקד קוממי הוא נסיך, יש לו אופי מדהים, יש לו קול מרגש וכשהוא פוגש את ההרכב הכי שמח ורענן בארץ, האולטראס, התוצאה להיט קיץ ענק. "מרגיש במקסיקו" הוא פשוט שיר מהמם שהיה לי כייף לרקוד לצליליו בכל מסיבה ואירוע. אני מאחל לכל אחד לעבוד עם אנשים שתמיד שמחים בחלקם כמו חברי האולטראס ושקד, צניעות, עבודה קשה והמון קסם.

 25. סאבלימינל – נס
אמרתי שדנה לפידות היא אחות- אז קובי שמעוני הוא אח, אח נצחי מבחינתי. כמות הכישרון, יצירה וגאונות שיש באיש הזה היא בלתי נתפסת. אני מכיר את קובי הבן אדם, משפחתי, ומלא בנתינה, תמיד מעריך ומקשיב למה שאומרים לו ויודע לתת לכל אחד את הכבוד שמגיע לו. השנה הוא מעלה מופע מדהים וראשון מסוגו וגם ישחרר אלבום חדש, מתוכו בחרתי ב"נס" כי קובי מוכיח פה שהוא באמת כל יכול ורק הוא יודע לעשות חו"ל בישראל. קובי אני אוהב אותך.

 26. קרן פלס–  רק אלוהים ישפוט אותי
 קרן פלס יש רק אחת, וכן – לא תהיה עוד אחת כזו. קרן פלס היא מלכת הלהיטים, היא תמיד מביאה את כל כולה, אישיותה מתפוצצת על המסך ובתוך השירים והיא פשוט היוצרת הכי מפתיעה, ייחודית ושנונה שיש בישראל כיום. היא מפוצצת במות והיא פשוט מקור השראה בשבילי. "רק אלוהים ישפוט אותי" היה אחד מהשירים הכי מושמעים ברדיו במשך שבועות, עם קליפ מפוצץ ועם התעוזה שרק קרן מביאה, הוא ללא ספק אחד מהשירים הכי בולטים של השנה.

 27. דקלון וסגיב כהן–  צלצולי פעמונים
כשמדברים על צניעות, כשמדברים על כישרון, שמדברים על חיבור – דקלון וסגיב כהן זה השם שעולה. 2 אנשים פשוט נפלאים. אני מעריץ אותם על העבודה הקשה, החום שהם מביאים בשיריהם, הביצועים הסוחפים על הבמה ועל היותם מה שהם – הם מקור גאווה למוזיקה בארץ והחיבור בניהם הוא באמת הדבר הכי נפלא שקרה במוזיקה בשנים האחרונות.

28. איציק קלה–  כנודד במדבר
עוד איש מלא ענווה, מלא צניעות, מלא חום ולא סתם עשורים שלמים יש עשרות אלפים שפוקדים את הופעותיו הוא איציק קלה. אין שני לו בתחומו, איזה אדם ואיזה לב. לקראת אלבום חדש שייצא בשנה הקרובה אני מקדיש לכולם את "כנוד במדבר" אחד מהשירים היפים של איציק.

29. חן אהרוני– זרים
חן אהרוני הוא זמר הפופ הכי טוב בישראל, השירים שלו פשוט מעולים, קול מצוין, לוק של כוכב והוא כבר הוכיח גם בעולם שיש לו מה להציע. חן אהרוני הוא באמת ליגה אחרת, אמן שאני גאה בו מאוד, ויודע שיגיע היום וגם פה בארצנו הקטנטונת יבינו שיש מקום לפופ ושהסטנדרטים הגבוהים שחן מביא איתו יפרצו פה בגדול. מגיע לו. "זרים" זה עוד שיר מבין שיריו האחרונים שמוכיחים שפופ עושים רק כמו שחן אהרוני יודע.

 30. עמית פרקש–  לכי אצל הים
 אחד מהשירים הכי יפים השנה מגיע מעמית פרקש, "לכי אצל הים" הוא שיר עמוק שחדר לי ללב ודרכו גיליתי כמה כישרון יש לעמית, ושהשירה היא באמת חלק גדול מחייה.  אלבום הבכורה שלה עתיד לצאת בשנה הקרובה והוא מלא בשירים טובים כמו השיר הזה. לדעתי הוא פוספס פה ובגדול, ואני בטוח שיגיע גם הרגע שלו כי הוא פשוט שיר מושלם.

31.  רגב הוד–  יחפה בחולות
עם השנים למדתי להכיר את רגב הוד, לוקח זמן לגלות, ולהסיר ממנו את הרבדים, אבל כשזה קורה מתגלה בן אדם רגיש, אמביציוני, טורף במה ונטול פוזה. רגב הוד שאני מכיר הוא זמר עם כישרון, יצירה וחדווה גדולה. לקראת אלבום חדש שייצא בשנה הקרובה בחרתי את "יחפה בחולות" שיר עם טקסט מיוחד והמון עומק.

 32. בן אלקיים– הזדמנויות חולפות
את בן אלקיים אני מכיר כבר קרוב לשנתיים, אלבום הבכורה שלו הוא אחד מהאלבומים הכי טובים ששמעתי, הוא רוקיסט מדהים, קורע את הבמה, והשירים? פשוט מעולים. אני משוכנע שיגיע הרגע ועם הזמן אנשים יבינו את הכישרון והאותנטיות של בן, האלבום הזה עוד יתגלגל מפה לאוזן ויגיע לכבוד שמגיע לו. אני מאמין גדול בו.

פינת הפירגון: 

33. נדב גדג' – Golden Boy
השיר שעשה לנו הכי הרבה גאווה בעולם השנה, ומגיע לו. עם הופעה מנצחת באירוויזיון ועבודה מדהימה של כל הצוות שליווה אותו, ישראל חזרה למפה. אחד מהשירים הכי טובים של השנה, ללא ספק. גם בהפקה וגם בביצוע. מוריד את הכובע ונותן דוז פוואה.

34.  אליעד – מתוק כשמרלי
 עוד שיר שהיה אחד מהשירים הכי מושמעים השנה ובהחלט באופן מוצדק הוא של אליעד, שיר פשוט כובש, טקסט שנון ולחן ממכר. התאהבתי.

35.  גלי עטרי – לחם וחמלה
זו היתה שנה מדהימה לגלי עטרי, היא כבשה את קיסריה והוכיחה ש 40 שנות קריירה הן רק ההתחלה, עם אלבום חדש ומלא בקסם היא ממשיכה ללוות את פסקול חיי.

 36. ריטה ורד בנד – FALLIN
ריטה יש רק אחת, וריטה היא השראה, אהבה, הערצה ומה לא עבורי. בשנה הבאה היא בטח תשחרר אלבום חדש, והציפייה המתמשכת בטוח תשתלם, ועד אז זכיתי כמו כולם לביצוע קולי ענק שלה ב FALLIN. ריטה היא אהבה גדולה, ריטה היא סמל, בגלל אמנים כמו ריטה שווה להיות בעולם המוסיקה. מעריץ גדול שלה לעד.

ליצירת קשר עם עופר מנחם: menachem.ofer@gmail.com

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה