בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | השנה שלי בלינקטון | השנה שלי בלינקטון: רפי קריספין, איש יחסי הציבור מסכם את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון: רפי קריספין, איש יחסי הציבור מסכם את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון: רפי קריספין, איש יחסי הציבור מסכם את תשע"ה

השנה שלי בלינקטון:  פרויקט מיוחד, בו אנשי יחסי הציבור של ישראל מסכמים את תשע"ה בפלייליסט הלינקטונים, האמנים והפרויקטים שהפיצו לתקשורת.
כאן תזכו לפגוש את הצד האישי שלהם, לקרוא על החיבור שלהם לכל פרויקט עליו עבדו וגם לראות לאילו שירים של אחרים בחרו לפרגן.

רפי קריספין כבר 20 שנה בתחום המוזיקה… לאחר שיחרורו מהצבא בשנת 94 פתח את בר ההופעות "הגרוב ג'ם בר" בדרום ת"א, שם הופיעו בין היתר: שוטי הנבואה, דין דין אביב, יוסי פיין, תמיר מוסקט, אפרים שמיר, אורי בשן, ארי גורלי, יאיא כהן-אהרונוב, עילי בוטנר, נמרוד לב, נמרוד והבודדים ועוד.
בשנת 2002 פתח את "החדר של סבתא" – אולפן הקלטות וחדר חזרות שהפך לבית חם לאמנים כמו: אביב גפן, ברי סחרוף, שלום חנוך, מוקי, היהודים, בית הבובות, דנה ברגר, אביתר בנאי, קובי אפללו, מירי מסיקה, מופע הארנבות של ד"ר קספר, אינפקציה, אסף אבידן, החברים של נטאשה, סינרגיה ועוד…
בשנת 2006 החל לעבוד בחברת התקליטים "הליקון" כ- a&r, מנהל רפרטואר ומנהל אמנים.
בשנת 2011 פתח את חברת הניהול והיח"צ – ZE ניהול – וייצג במשך השנים את: היהודים, שי גבסו, מאיה אברהם, "המשקפיים של נויפלד" ועוד…
ניהול אישי לאמנים: היהודים (2013-2014), שי גבסו (2013-2015), אמיר דדון (2009-2012), מאיה אברהם, דור דניאל (2007-2012), "המשקפיים של נויפלד" (2014) ועוד…
ניהול אמנותי/רפרטואר לאלבומים: "הפרויקט של עידן רייכל" – לאלבום "בין קירות ביתי", יהודה פוליקר – לאלבום "אהבה על תנאי", אבישי כהן – לאלבום "שעות רגישות", אמיר דדון – לאלבום הבכורה "אמיר דדון", שירי מימון – לאלבום " רגע לפניי ש…", קורין אלאל – לאלבום "פשוט כל כך", הדורבנים – לאלבום "אחד אחרי השני", דור דניאל – לאלבומים "בין החלומות" ו"עשרה חודשים", אמילי קרפל – לאלבום "נמשים", מאיה אברהם – לאלבומים "רק רצית אהבה" ו"ליום הזה חיכיתי", מורן גמליאל – לאלבום הבכורה "הצבעים משתנים".
שיווק ברשת (לאורך השנים): שמעון בוסקילה, היהודים, שי גבסו, "המשקפיים של נויפלד", מאיה אברהם, דור דניאל, ראודור, רועי שפיגלר, ZAFIRE – צפריר יפרח ועוד…

 להאזנה לפלייליסט הלינקטונים המלא של רפי קריספין

1. מאיה אברהם ואיתי לוי – ליום הזה חיכיתי
שילוב מיוחד ומנצח בין שני זמרים נפלאים…מאיה אברהם המוכרת גם מ- "הפרויקט של עידן רייכל" ואיתי לוי שמפלס את דרכו בבטחה לצמרת הזמרים המצליחים בישראל.
לא אובייקטיבי בקשר לשיר…אני כתבתי אותו :)

2. שי גבסו – מ.ש.ו.ג.ע קצת
שי לא מפסיק למתוח את הגבולות האמנותיים שלו וממשיך להתפתח, להיפתח, להסתקרן ולחפש אחר מקורות השראה ועולמות מוזיקליים חדשים. את הטקסט האישי והעצמתי שכה מזוהה עם צורת כתיבתו, בחר גבסו לעטוף בסאונד ובגוון המשלב מיקס של עולמות וסגנונות מוזיקליים שונים מהם הוא מושפע, מה שהופך את השיר ליצירה ייחודית, סוחפת וממכרת. השיר עבר תחת שרביטו של Pieter De Wagter, טכנאי הסאונד של הכוכב הענק STROMAE.

3. ראודור – משקר בלבן
אמן מוכשר וייחודי ששר את האמת שלו.
בחודשים האחרונים הופיע ראודור כמעט על כל במה אפשרית ואף אירח את: ירמי קפלן, אמיר דדון, ארז לב ארי, שי גבסו, נתן גושן ועוד…במקביל ליצירה בלתי פוסקת, ממשיך ראודור לאסוף קהל חדש שגדל בהופעותיו ברחבי הארץ.

4. מאיה אברהם – אם תחזור
ממשיכה במסע שלה לעבר קדמת הבמה לאחר עשור עם "הפרויקט של עידן רייכל"…ושוב- לא אובייקטיבי בקשר לשיר…אני כתבתי אותו

5. שי נחייסי – שבת
שי הינו יוצר מוכשר וייחודי אשר הוציא לא מזמן EP בכורה שהושק בתיאטרון תמונע במופע חגיגי בו התארח יהודה קיסר, שי ממשיך להופיע ברחבי הארץ ולשתף פעולה עם אמנים מובילים.
בימים אלו עובד שי על אלבומו השני…בקרוב סינגל ראשון ומסקרן.

6. רועי שפיגלר – באה מאהבה
ביצוע מרגש של רועי שפיגלר לקלאסיקה של יהודית רביץ…וזה מה שעמוס אורן (אתר "הבמה") כתב על רועי: "קבלו את המוזיקאי המוכשר והמבטיח ביותר שרובכם לא מכירים, בינתיים… יוני רכטר, שלמה גרוניך, שם טוב לוי, מתי כספי… אתם רשאים להוסיף לרשימה המכובדת הזו גם את שפיגלר".

7. איתן ארדיטי מארח את כפיר בן ליש ומיקה שדה – משתנה
איתן הינו מוזיקאי מחונן אשר סיים בהצטיינות מסלול לימודים של ארבע שנים לתואר הראשון בתחום מוזיקת הג'אז ב- Conservatorium Van Amsterdam.איתן עבד על האלבום "מאונה לאונה" בשנתיים האחרונות והוא אחראי על כל הלחנים, העיבודים וההפקה המוזיקלית.האלבום מתאר תיעוד אל תוך נפש האדם דרך חלומותיו. הרעיון לאלבום הגיע מספר שירים אותו מצא איתן זרוק ברחוב. זה היה ספר השירים הראשון של יוסי שריד.

8. Shlomi Aviad- Reach Out
שלומי יוצר בעברית ובאנגלית והשיר Reach Out מדבר על החיפוש והמאבק בחיים, על בן אדם שהלך קצת לאיבוד וכבר לא יודע מהי הדרך שלו להגיע לאן שהוא רוצה…עד עכשיו הוא התמודד עם הקשיים והפחדים לבד, אבל זה לא עובד לו אז הוא מבין שהוא צריך עזרה מבחוץ.

9. המשקפיים של נויפלד – דלת מול דלת
שיר נפלא בביצוע בעז בנאי, מתוך הפרויקט המעניין אותו ניהלתי של שמוליק נויפלד שהגיע למעמד של אלבום זהב. יח"צ: אירית ירון- דקר

10. יוני פוליקר – סופשבוע
יוני פוליקר המוכשר בסינגל שמצליח לנסח בצורה מדוייקת את סוף השבוע.

zafire . 11 מארח את: מאור אדרי, יניב בן משיח, מאיה אברהם ואלון דה לוקו – ללא מילה
ארבעת המופלאים חברו למפיק המוזיקלי צפריר יפרח ויצרו קטע ייחודי ללא מילים.

פינת הפירגון:

12. אמיר דדון – יש אין סוף
הזמר הכי גדול בארץ שהייתה לי הזכות לעבוד איתו, עם ביצוע מטורף מתוך הופעה ב- "זאפה", שיר משאיר טעם של עוד…

13. קובי אפללו – עד אלייך
קובי הגדיר מחדש את הישראליות והוא מצליח פעם אחר פעם לנסח את החיים לשירים נפלאים.

14. אליעד – אור
שמעתי את הסקיצה של השיר לפני כמה שבועות ומאז התמכרתי…אליעד המוכשר מביא איתו משהו רענן וחדשני שיישאר כאן עוד שנים רבות.

15. ישי לוי – עכשיו הוא חול
הגדולה של ישי לוי באה לידי ביטוי בכך שזה מרגיש כאילו הוא כתב את השירים שהוא שר, למרות שהוא נעזר במיטב היוצרים ומצליח לרגש בכל מילה שיוצאת לו מהנשמה.

16. אדם – הדברים הכי פשוטים
זמר נפלא וחבר, בשיר אהבה יפיפה למדינה שכתבו נועם חורב ותומר הדדי.

ליצירת קשר עם רפי קריספין: rafikrispin@gmail.com | 0505347606

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה