בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | השנה שלי בלינקטון | השנה שלי בלינקטון - שמעון גרימבלט - מלב גרופ מדיה - מסכם את תשע"ז

השנה שלי בלינקטון - שמעון גרימבלט - מלב גרופ מדיה - מסכם את תשע"ז

השנה שלי בלינקטון - שמעון גרימבלט - מלב גרופ מדיה - מסכם את תשע"ז

השנה שלי בלינקטון: אנשי יחסי הציבור של ישראל מסכמים שנה בפלייליסט הלינקטונים שהפיצו לתקשורת.
הזדמנות טובה לשמוע את הצד האישי שלהם, לקרוא על החיבור לפרויקטים עליהם עבדו וגם לראות לאילו שירים של אחרים בחרו לפרגן.
לב גרופ מדיה 
 (LGM) עוסקת במכירת, הפצת, רישוי, שיווק, קידום, ייצור וניהול מוסיקה. "הניסיון שלנו הוכיח כי השגת המטרה בשוק המוסיקה הישראלי התחרותי היא עבודה במשרה מלאה. במיוחד בגלל זה, אנחנו עובדים עם אמנים ולייבלים שאנחנו מאמינים בהם ואנו מתמקדים בעיקר על החדרת המוזיקה שלהם בכל הפלטפורמות האפשריות. הפילוסופיה של LGM היא על איכות ולא בהכרח כמות. זה מאפשר לנו להתרכז במוסיקה של האמנים שלנו, ישנים וחדשים, ולספק אותה באופן פעיל לכולם. ב LGM אנו מאמינים כי האהבה והידע שלנו במוסיקה, האמנים שאנו עובדים איתם, ההבנה העמוקה של השוק המקומי שלנו, אנשי הקשר החזקים שלנו בתחום הקמעונאי, הדיגיטלי והפיזי, כמו גם תשומת הלב שלנו לפרטים הקטנים, הוא מה שמבדיל אותנו מאחרים.
לב גרופ מדיה גאה לקחת חלק בפרויקט עם שותפי הדרך הוותיקים שלנו בלינקטון חברת הפצת המוזיקה הגדולה בישראל".

פייסבוק | ליצירת קשר | אתר

להאזנה לפלייליסט הלינקטונים המלא של שמעון גרימבלט

1. Clean Bandit – Rockabye
הלהיט הגדול הראשון של תשע"ז – ההרכב הבריטי המצליח. זוכה פרס הגראמי CLEAN BANDIT המשיך את ההצלחה הגדולה עם "ROCKABYE" מלא כוכבים בעזרתם של הסופרסטאר Sean Paul והכוכבת העולה Anne-Marie הצליחו קלין בנדיט לייצר עוד להיט ענק שממשיך להיות מושמע עד היום!

2. Bruno Mars – 24K Magic
לאחר האבידה הגדולה של פרינס באפריל 2016 העולם היה צריך גיבור חדש, שופע כריזמה ובעל כישרון בלי נגמר, שיקח את המושכות ויחזיר את הגרוב לF-אנק. לגיבור הזה קוראים "ברונו מארס". מארס חזר בסערה לחיינו עם האלבום המצליח "24K Magic" ועם שיר הנושא הכל כך כיפי, שהוכיח שהוא ראוי להמשיך לשאת את הלפיד שהותיר אחריו פרינס הגדול. אפילו כשהיה בחופשה בת 4 שנים, בין האלבום השני לשלישי, עדיין הצליח מארס לנפק את הלהיט הגדול של 2015 עם Uptown funk של מארק רונסון. ואם אתם עדיין לא בטוחים שהוא הדבר האמיתי, לכו ליוטיוב וצפו במחווה של מארס לפרינס טקס הגראמי האחרון. מארס הוא ללא ספק הכוכב הגדול ביותר כרגע בעולם.

3. The xx – On Hold
שלושה חברים יצאו לדרך, בים בם בום. רומי, אוליבר וג'יימי, הלא הם The xx,  נפגשו בתיכון "אליוט" בדרום לונדון לפני כעשור ומאז הדרך היחידה הייתה למעלה. אלבום הבכורה של השלישיה (שבמקור התחילה כרביעיה) זכה בפרס מרקורי היוקרתי וניצב בראש מצעדי האלבומים בשנה שיצא. לאחר שמכרו מעל ל-3 מיליון עותקים משני האלבומים הראשונים, חזר השנה הטריו עם אלבום חדש "I SEE YOU" וביסס את עצמו כאחד מהרכבי האינדי הגדולים בעולם. הסינגל הראשון שיצא מתוכו "On Hold" מדגים בצורה מושלמת את ההרמוניה בין היכולות הווקליות של רומי ואוליבר להפקה המלוטשת של ג'יימי xx.

4. Ed Sheeran – Shape of You
מה עוד נשאר להגיד שכבר לא אמרו על הג'ינג'י השרמנטי? אד שירן הפך השנה לסופרסטאר עולמי עם האלבום "÷", שהצליח לשבור מספר שיאי מכירות כבר עם צאתו במרץ האחרון. עד היום הוא עדיין האלבום הנמכר ביותר השנה. הרבה בזכות הלהיט המפלצתי "Shape Of You", או בשמו העברי "עוגיה של עבאדי", שיתן לדספסיטו קרב קשה בסוף השנה האזרחית על תואר שיר השנה.

5. Gorillaz – HUMANZ
שש שנים! שש שנים חיכנו לאלבום חדש של ה"גורילאז" והשנה הוא סוף סוף הגיע.  לאחר אין ספור טיזרים ושמועות ברשתות החברתיות יצא באפריל האלבום "HUMANZ" והחזיר לחיינו את D2, מורדוק, ראסל, ונודל. כמו תמיד, להרכב הווירטואלי הצטרפה נבחרת אמנים מגוונת הכוללת, בין היתר, את: Jehnny Beth (Savages), Danny Brown, Benjamin Clementine, De La Soul, D.R.A.M. עוד רבים אחרים. בהתאם ללהקת לא שיגרתית כמו שהיא, שוחררו 4 שירים חדשים בו-זמנית וגם קליפ מרהיב שצולם בטכנולוגיית 360 מעלות.

6. Radiohead – OKNOTOK 1997 2017
אחד מארועי השנה במחוזותינו (אם לא ה…) היה ללא ספק המופע ההסטורי של רדיוהד בפארק הירקון, שחתם גם את סיבוב ההופעות הבינלאומי של הלהקה. למזלנו, המופע נפל בדיוק על חגיגות 20 השנה לאלבומם המוערך ביותר – יצירת המופת Ok Computer. המהדורה החדשה OKNOTOK 2017 1997 , שיצאה לכבוד המאורע, כללה את האלבום המקורי בנוסף לאלבום בי-סיידים והקלטות גנוזות. כך יצא שזכינו לשמוע 3 שירים חדשים-ישנים, שכמעט ולא הושמעו בעבר: "I Promise", "Man of War" & "Lift". חגיגה משולשת למעריצי רדיוהד!

7. Twenty one pilots – heavydirtysoul
הצמד שעבד הכי קשה בשנתיים האחרונות קטף השנה את פירות ההצלחה עם זכיה היסטורית בגארמי. להפתעתם הרבה של צופי הגראמי, טיילר גוזף וג'וש דאן עלו לקבל את הפרס לבושים בתחתונים!  הצמד סיפרו לצופים ההמומים כי לפני שנים הם היו צופים בטקס מבתיהם ,כשהם לבושים בתחתונים וחולמים על תהילת עולם. כבר אז, הם נדרו נדר לקבל את פרס הגראמי הראשון שלהם בצורה המשונה הזאת. אבל אם נעזוב לרגע את ההצהרה הלא שיגרתית בגראמי ונחזור למוזיקה (ויש הרבה מוזיקה!), אז אחרי המגה להיטים Stressed Out ו-Heathens, חזר הצמד עם heavydirtysoul  והוכיח שהוא כאן כדי להישאר. אנחנו כל כך מצפים לראות מה הם יכינו לנו בשנה הבאה.

8.  Roni Alter – Once Again
מי לא אוהב סיפורי הצלחה? לא סתם הצלחה. הצלחה בינלאומית! היוצרת הישראלית המוכשרת, רוני אלטר, שמתגוררת בפריז כבר כמה שנים טובות, הוחתמה השנה ע"י חברת  WARNER MUSIC הגדולה ושיחררה את הסינגל הבינלאומי הראשון שלה "Once Again" כשמאחוריה שני אלבומים ("כיס אוויר" / "Go Wild") ואי.פי. שיצא בצרפת, הצליחה אלטר להתבלט בזכות קולה הייחודי, המלודיות העשירות, והפואטיקה המלנכולית של שיריה. אם עדיין לא נחשפתם לשיר הנפלא הזה, עכשיו זה הזמן.

9. The War on Drugs – Strangest Thing
האלבום הכי מצופה של השנה לא איכזב! לאחר החתימה ב"אטלנטיק רקורדס", כולם ציפו לראות מה יעשה המעבר ללייבל גדול עבור הרכב האינדי מפילדלפיה, בהנהגתו של אדם גראנדוסיאל. למזלנו הוא עשה רק טוב והאלבום החדש "A DEEPER UNDERSTANDING" הוא אחד הטובים שיצאו ב-2017. מכל הסינגלים המשובחים שיצאו מתוכו, אחד בלט מעל כולם. "Strangest Thing" הוא 6:41 דקות של התעלות מוזיקלית.

10. Queens of the Stone Age – The Way You Used To Be
לאחר מאות הופעות מסעירות, איבוד זיכרון מפעם לפעם, פציעות לא מוסברות, עיכוב של שנה לטובת איגי פופ ומספר מועמדויות לפרס הגראמי, חזרו QUEENS OF THE STONE AGE מהמדבר חרוכים, אך איכשהו יפים יותר, עם אלבומם השביעי, ,VILLAINS בהפקתו של אשף הבישולים מארק רונסון הסינגל הראשון שיצא מתוכו "THE WAY YOU USED TO BE" הוכיח שהציפייה הייתה שווה.

11. Dan Aurbach – King Of A One Horse Town
דן אורבך, האיש הכי קול בעסק. זוכה תשעה פרסי גראמי כחלק מהצמד המצליח, THE BLACK KEYS שיחרר השנה את אלבומו השני "WAITING ON A SONG", שהוא מן תערבות משכרת של קאנטרי-סול-רוק הישר מהסבנטיז. את מהות האלבום אפשר למצוא בשיר הטוב ביותר שיצא מתוכו: "KING OF A ONE HORSE TOWN".

Liam Gallagher – Wall Of Glass. 12
אחד האלבומים שאנחנו הכי מצפים לו הוא אלבום הסולו הראשון של ליאם גלאגר. הפה הגדול של המוזיקה חוזר לקדמת הבמה עם אלבום חדש שיצא בקרוב. בינתיים כבר זכינו לקבל מספר טעימות מתוכו, כולל הסינגל הראשון "Wall Of Glass", שמחזיר אותנו לימי אואזיס הגדולים.

13. Ibeyi – Deathless
אם כבר אלבומים מצופים, אחד האלבומים הראשונים שיברכו את השנה החדשה הוא "Ash" –  האלבום החדש של התאומות הצרפתיות-קובניות ליסה ונעמי דיאז, הלא הן Ibeyi. אחרי שכבשו את תחנות הרדיו עם הלהיט הענק River ואת לב הקהל הישראלי בשתי הופעות סולד אאוט, חוזרות האחיות לבית דיאז עם אלבום שני, ואם לשפוט לפי הסינגל החדש 'Deathless' הכולל את אמן הג'אז המוערך קמאסי וושינגטון מצפה לנו קוקטייל רב תרבותי מרתק גם באלבום החדש.

14. The National – Day I Die
האלבום שסוגר את השנה בצורה הראויה ביותר – הרכב האינדי-רוק מסינסינטי THE NATIONAL חזר לאחרונה עם אלבומו השביעי SLEEP WELL BEAST שמקבל שבחים וביקורות מפרגנות ממגזינים נחשבים ברחבי עולם. מאט ברנינגר וחבריו הצליחו לייצור אלבום שמאתגר את האוזניים, אך מספק עד מאוד, לאלו שמוכנים לתת בו אמון. הסינגל האחרון מתוכו "Day I Die" הוא אינסטנט קלאסיק שמצטרף כבר לרפרטואר עמוס קלאסיקות.

15. Charlotte Gainsbourg – Rest
אחרי שעבדה כבר עם בק, נייג'ל גודריץ' וג'רוויס קוקר, הזמרת, השחקנית ואייקונית האופנה שארלוט גינסבורג תחזור בנובמבר עם אלבום חדש. האלבום יכלול שיתופי פעולה מסקרנים עם פול מקרטני, אוון פאלט, וקונאן מוקסין. אולי המסקרן מביניהם הוא שיר הנושא שהופק ונכתב יחד עם גי-מאן (חצי מהצמד 'דאפט פאנק'). בהחלט יש למה לצפות.

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה