מי אתן ?
עדי ורצברגר ושרון מלין ממשרד יחסי הציבור ורצברגר מלין יזמות ותקשורת בתל אביב.
כיצד הגעתן לתחום היח"צ?
הכרנו בשנת 1999 בחברת התקליטים הליקון,אני (שרון) הגעתי אחרי לימודי תואר ראשון במסלול תקשורת במכללה למינהל,שידרתי שלוש שנים ברדיו קול הקמפוס והייתי ברמנית במועדונים כמו "הלילה ה 12" וה"טריפ" שהיו מועדוני הופעות. אני (עדי) סיימתי שנתיים במדור הפקות בשירות הצבאי המשכתי מיד למחלקת המופעים של עיריית תל אביב ושם פגשתי את אודי הניס (שהיה מנהל הרפרטואר של הליקון) שגרם להיכרות שלי עם הליקון. עד שנת 2003 (4 שנים) ניהלנו את יחסי הציבור של המחלקה הישראלית ואז החלטנו לפרוש לדרך עצמאית ולפתוח משרד.
אילו זמרים אתן מייצגות ?
יהודית רביץ, גידי גוב, יוני רכטר, דויד ברוזה, עמיר בניון, יגאל בשן,בן ארצי,סיון שביט,להקת מרפסות, להקת סינרגיה,בית הבובות ,להקת הבשורה,מיקי קם ,זוהר רביץ, קרן אבראשי ובנוסף ארועי תרבות שונים כגון פסטיבל "אפוס"-פסטיבל סרטים דוקומנטרים במוזיאון תל אביב.
מהם רגעי השיא שחוויתן עם אומן שלכן?
יש מלא רגעים מרגשים בכל התהליך הזה של ליווי אומנים , פריצות של אומנים בתחילת דרכם כמו הפרויקט של עידן רייכל,סאבלימנאל ,סינרגיה, שוטי הנבואה,להקת הדורבנים לצד פרויקטים מיוחדים כדוגמת עשרים שנה ל"באה מאהבה" בקיסריה של יהודית רביץ הקאמבק של פסטיבל ערד בחסות סלקום ווליום , 20 שנה "לאישה שאיתי " –דויד ברוזה בהיכל התרבות וכמובן האיחוד של כוורת השנה .
במה מתבטא התפקיד שלכן בעת הוצאת שיר לרדיו?
אנחנו מאמינות בדרך ולכן ברוב המקרים אנחנו נבחר לעבוד עם אמנים שבידיהם אלבום שלם ועם ראייה קדימה. אנחנו מלוות את האומן שהוא בעצם הלקוח שלנו לכל אורך התהליך, החל מפגישות ובניית תדמית בהן אנו מגבשות אסטרטגיה שיווקית ופרסומית לאלבום עד להתנהלות מול גורמי התקשורת. לכל אומן יש צרכים ויעדים שונים ולכן הקמפיין צריך להיות מחושב ומותאם אישית לכל פרויקט.
ולסיום- טיפ לזמר צעיר בתחילת דרכו:
מדובר בדרך ארוכה בראש ובראשונה צריך להיות סבלני , אתה חייב לדעת לבחור טוב מאוד את האנשים שסביבך ומיד אחכ לתת בהם אמון ושיתוף פעולה מלא.