בעבר, בכדי להוציא סינגל אל המדיה היה צורך להדפיס עטיפה על גבי קופסת הפלסטיק המוכרת ויחד עם ה-CD להביאה באופן פיזי אל שדרי הרדיו, כיום, הכל נעשה באופן מהיר ויעיל יותר.
בעידן המודרני, בו לאינטרנט השפעה מכרעת על חיינו, גם הפצת השירים עברה אל הרשת. עם סיום הקלטת השיר, ולאחר שיש בידו של האמן את העטיפה הרצויה אשר מצליחה להעביר את הרעיון הויזואלי המתאים לאווירת לשיר. יכול האמן לעבור לתהליך הפצת השיר.
באמצעות מערכת ההפצה המתקדמת של לינקטון, עבור כל סינגל נבנה מעין מיני-סייט המכיל בתוכו את כל פרטי השיר – מילים, קרדיטים, הודעה לעיתונות, עטיפה ותמונת אמן. יחד, כל המידע הרצוי עובר אל שדרי הרדיו, הכתבים ואנשי התקשורת באמצעות המייל. בו הם יכולים להאזין לשיר, להורידו אל מחשבם האישי ולקרוא אודותיו.
בנוסף, בניגוד לדרך הישנה, כעת לאחר שליחת סינגל אל המדיה, ניתן לצפות בזמן אמת בסטטיסטיקות ההאזנה וההורדה של השיר ולדעת בזמן אמת אילו שדרנים/כתבים צפו בלינקטון שלך ומי לא.
כך, בצורה אפקטיבית יותר יכול האמן להגיע למספר רב בהרבה של אנשי תקשורת במהירות המרבית ויחד עם זאת לשמור על איכות הסביבה בכך שאין עוד צורך בהדפסה של עותקים פיזיים המורכבים מנייר ופלסטיק המזיקים לסביבה.
לצפייה בלינקטון לדוגמא – לחצו כאן!