בטרם נכנס איש המדיה אל הלינקטון שלכם, הוא מקבל אל תיבת המייל שלו את תמונת הלינקטון, הנשענת על עטיפת הסינגל. בכדי לגרום לכמה שיותר אנשי תקשורת להתעניין בסינגל שלכם ולרצות להאזין לו ולהורידו, יש צורך בקונספט מתאים ועיצוב גרפי מיוחד, המושך את העין.
בעידן בו יוצאים אל התקשורת עשרות סינגלים בשבוע, חשוב שהסינגל שלך יבלוט מעל כולם באמצעות עטיפה ייחודית. מכיוון שלפן הויזואלי השפעה רבה על ההתייחסות הראשונית אל השיר, יש להשקיע בכל סינגל ולהפיק אותו כיחידה עצמאית.
יש להתאים את השפה הגרפית של כל עטיפה לקו המנחה של האומן, לסגנונו המוסיקלי וכמובן לשיר היוצא באותה העת. עיצוב הסינגל יכול להכיל את תמונת האמן או אובייקט המצליח להעביר את המסר הרצוי.
בנוסף להוצאת השיר באמצעות לינקטון, ניתן גם להדפיס מספר מצומצם של סינגלים לטובת תחנות הרדיו שעדיין לא עברו באופן מוחלט אל המחשב. עיצוב הסינגל בנוי משלושה חלקים – החלק הקדמי המורכב מתמונת האמן המעוצבת לצד שם האמן, שם השיר והתזמון. בחלק האחורי יופיעו מילות השיר והקרדיטים הכוללים את האנשים שלקחו חלק בעשיית השיר – הכותב, המלחין, המעבר המוסיקלי, איש המאסטרינג ועוד. החלק האחרון הוא הדיסק עצמו, עליו נוהגים להטמיע את העיצוב על מנת להתאימו אל מעטפת הסינגל כולה.
את העיצובים עבור חברת לינקטון מבצעת חברת Linkton Design. בחברת Linkton Design ישנו צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון רב בעיצוב עטיפות סינגלים ואלבומים, המתאים לכל שיר ואומן באופן ספציפי את העיצוב המתאים עבורו. לצפייה בעיצובים לדוגמא – לחצו כאן!