בלוג המוזיקה של לינקטון - התחנה הראשונה של המוזיקה בישראל

אתה כאן: בית | אמנים | "השאירה טיפ" עם שירי רווה. טיפ 2: אסטרטגיה

"השאירה טיפ" עם שירי רווה. טיפ 2: אסטרטגיה

"השאירה טיפ" עם שירי רווה. טיפ 2: אסטרטגיה

צילום: פזית עוז
שירי רווה, מנהלת יחסי ציבור ומאמנת אישית מוכרת ומוערכת, אשר ליוותה ומלווה להצלחה אומנים רבים מוכרים מאוד וחדשים וחתומה על לא מעט הישגים מרשימים. ידועה בחשיבתה היצירתית הבאה לידי ביטוי גם בקהילת ETUDE, אותה הקימה ומנהלת בפייסבוק עבור אומנים בתחילת הדרך.

 

איזה כיף שאנחנו נפגשים כאן שוב 😊

אומנים רבים מתעסקים בשאלת התזמון מתי נכון או לא נכון להוציא שיר חדש.
"המציאות" מוכיחה שוב ושוב שהחוק היחיד בתעשייה שלנו הוא שאין חוקים. היצירתיות והמעוף הם פורצי הדרך. על אף שאין נכון או לא נכון, עדיין חשוב לשים לב לשכלל נתונים כדי לדעת מה ואיך כדאי.
יש לתכנן את אסטרטגית הפעולות שלכם לטובת מינוף הצלחות (הזדמנויות) ומזעור נזקים (גם פעולה מיותרת ולא מזיקה אפשר לחסוך).
אני תמיד ממליצה לתכנן פעולות גם מול לוח השנה וגם בהתאם להתמקדות וההתעסקות החיצונית – אווירה חדשותית כללית ובאופן פרטני מול מי שאתם מבקשים ליצור איתו קשר. חשוב להיות ערניים למה שקורה גם כדי לחשוב מה כן, וגם כדי לא לייצר פעולות מנותקות מהמציאות.
אנחנו מתקרבים לחגים וזו הזדמנות טובה לדבר על אסטרטגיית תכנון התאמת החומר לאווירת הצריכה בתקשורת ובכלל.

מעבר למשך זמן פגרת ישיבות הפלייליסט, יש עוד שיקולים שכדאי לקחת בחשבון ואנחנו נתעסק במה כן:

  1. תכנון לוחות זמנים – מיד אחרי פסח מציינים את יום הזיכרון ויום העצמאות, כך שאם אתם ממוקדים ישיבות/ פגרה וכו יש לקחת את הנתון הזה בחשבון
  2. יצירת / שחרור תוכן רלוונטי לאווירת הימים / המועדים הקרובים
  3. לפנות עם הצעות רלוונטיות מספיק זמן מראש על מנת שתספיקו לבדוק אופציות ולשריין מקום (רוב הדברים נסגרים מראש)
  4. חשיבה יצירתית רחבה – חשבו על התוכן שהסביבה שלכם צורכת בשטח בכלל, ברשתות החברתיות ובתקשורת.

כמובן שאני לא אשאיר אתכם בלי הצעות ודוגמאות לחג הקרוב, להלן:

  • להציע הופעה שלכם בפורימון בגן/ בית ספר שאתם מכירים ומקושרים בו
  • להציע הופעה שלכם במקום עבודה כלשהו של חבר/ קרוב משפחה וכו שעושה לעובדים אירוע פורים
  • לפרסם/ לצלם בווידאו מתכון הסטרי לאוזני המן – ואם יש לכם הופעה בקרוב, תוכלו להכין אוזן המן כמו עוגיית מזל עם פתק בפנים על פרטי המופע (משהו שהייתי שולחת כהזמנה מקורית גם לאנשי תקשורת באופן אישי אבל אל תגלו לאף אחד)
  • להקליט ביצוע של שיר ולשלב בו (אל תשאלו אותי איך, יש גבול) רעשן
  • לעשות גרסת כיסוי למרון פייב מחופשים לאדם לוין שמגיע אלינו לטובה בקרוב וחוגג יום הולדת בפורים (18.3) וכמובן לתייג אותו, כי מי יודע…

הבנתם את הרעיון…

בהצלחה

 

 

 

 

 

הגב עם פייסבוק

גלול למעלה